Carretera
Amigo Inda Cho Sei: Perdoa más eu nahún son de letras, quero entenderte tanto a do colo como a do pescozo sahún de cerca de Santigoso, más tú o mellor queres decir cos nenos deben levarse o colo. A outra que pode ser que munto colo más pescozo, mellor gozo.
Aquí facía falta un Santillana que ia munto béin de cachola.
Unha aperta.
Máis saben 25 que un só. Sobre todo se hai que dicirlle so ou xo ao do pescozo. Que os músculos dalgúns pescozos deben ter boa fortaleza para sustentar a cornamenta. Se é un cabeza de corzo, non tanto; mais se a cabeza é de veado...!
Amigo Manuele, tú nahún andarás sendo algún distes gaxos, que eu le intentei aclarar certas coisas, como ficaste tahún calado, como si istiberas enfadado conmigo olla que eu sego apreciándote aunque tú sexas de dereitas y eu de izquerdas istamos condenados a ser amigos aunque a muntos les pese.
Unha aperta Manuele.
Que mas se puede pedir en la vida, ser del Madrid, ser amigo de uno de izquierdas, y que los demas nos envidien, creo que es suficiente, amen.
Saludos amigo aunque seas de izquierdas
Quizás nahún debía contar isto ca, ispero co xefe nahún o lea, pois munto sencillo él por empregar os cartos comprou unha finca de unhas cein hectarias en Mato Groso, totale que eu teño que guardar a finca de tal maneira que me entregou un uniforme igual co da policía un rifle de campo, un sombreiro de palla, a coisa que istou a ver que aquí a mayoría das plantas según él sahún perejil, más eu istou a xeirarlas y nahún se parece en nada o mencionado, teño medo que ande sendo outra coisa, istou confiado ... (ver texto completo)
Amigo 2525, yo nunca me enfado y siempre busco soluciones, y con usted hasta donde haga falta.

Referente a un consejo sobre el "Mato Groso" solo tiene que tener cuidado en la oscuridad, hay un animal que se denomina "Jimences" que en el momento que das la vuelta te pone mirando para la Canda, es muy peligroso, es una raza que se extingue, pero mientras lo hace da por c...... tenemos que extirparlo antes que cause muchos transtornos en la selva. Referente al sueldo, creo que esta bien para los ... (ver texto completo)
Quizás nahún debía contar isto ca, ispero co xefe nahún o lea, pois munto sencillo él por empregar os cartos comprou unha finca de unhas cein hectarias en Mato Groso, totale que eu teño que guardar a finca de tal maneira que me entregou un uniforme igual co da policía un rifle de campo, un sombreiro de palla, a coisa que istou a ver que aquí a mayoría das plantas según él sahún perejil, más eu istou a xeirarlas y nahún se parece en nada o mencionado, teño medo que ande sendo outra coisa, istou confiado ... (ver texto completo)
¡Vas millorando! ¿Vés?, xa te vou entendendo algo millor.
Certo é que, a "esperanza" nunca se perde de todo.
Saludos.
Sinor Ballesteros, munto obrigado por la mellorá que me nota, más sobre a Esperanza foise porque quixo.
Le ruego que colabore más en el foro, pois o sinor merece a pena, además con sus escritos poso aprender eu mellor el castellano.
Unha aperta.
No esta mal el comienzo, esperemos ver mas partidos como este. Que color mas bonito el blanco.
Hasta mañana
Amigo Manuele, tú nahún andarás sendo algún distes gaxos, que eu le intentei aclarar certas coisas, como ficaste tahún calado, como si istiberas enfadado conmigo olla que eu sego apreciándote aunque tú sexas de dereitas y eu de izquerdas istamos condenados a ser amigos aunque a muntos les pese.
Unha aperta Manuele.
Amigo Zé das Carvalhas: Aínda que en galego "colo" e "pescozo" veñen sendo sinónimos, a min paréceme que hai xente con colo e xente con pescozo, e que non é o mesmo.
Amigo Inda Cho Sei: Perdoa más eu nahún son de letras, quero entenderte tanto a do colo como a do pescozo sahún de cerca de Santigoso, más tú o mellor queres decir cos nenos deben levarse o colo. A outra que pode ser que munto colo más pescozo, mellor gozo.
Aquí facía falta un Santillana que ia munto béin de cachola.
Unha aperta.
Amigo Zé das Carvalhas: Aínda que en galego "colo" e "pescozo" veñen sendo sinónimos, a min paréceme que hai xente con colo e xente con pescozo, e que non é o mesmo.
Bueno tendriamos que verlo, los dos paraisos existen, uno comienza antes y el otro le sigue.
Que así sexa. Amén.
O Paraíso comeza tantiño antes.
Bueno tendriamos que verlo, los dos paraisos existen, uno comienza antes y el otro le sigue.
No hablen de política, para eso estoy yo, ahora tengo que felicitar al Rey por sus declaraciones con relación a los impresentables de los catalanes que salieron a la calle el día de la Diada,éstos tienen mala memoria y estan buscando que se la recordemos otra vez.
Señor Rajoy tome las medidas necesarias por el bien de España, fuera diputaciones así como parlamentos regionalistas, es mejor esta medida que una depndencia total de Alemania.
No me quiero olvidar del inombrable, que descanse en paz.
Pero homiño dua cana, voçe tahún intelectuale que pretende ser y as coisas que dice, fazase mirar a redonda que téin por cima do cuello, perdón se me equivoco y resulta que e cuadrada, pois téin mais xeito de ser, doutra maneira nahún diría o que dice.
Perdoe por meter as narices donde nahún me xaman.
Unha aperta.
No hablen de política, para eso estoy yo, ahora tengo que felicitar al Rey por sus declaraciones con relación a los impresentables de los catalanes que salieron a la calle el día de la Diada,éstos tienen mala memoria y estan buscando que se la recordemos otra vez.
Señor Rajoy tome las medidas necesarias por el bien de España, fuera diputaciones así como parlamentos regionalistas, es mejor esta medida que una depndencia total de Alemania.
No me quiero olvidar del inombrable, que descanse en paz.
No esta mal el comienzo, esperemos ver mas partidos como este. Que color mas bonito el blanco.
Hasta mañana
Felicidades Manuele, por el xogo da bola del madride, depois de ver lo visto tenemos equipo.
Unha aperta.
O Paraíso comeza tantiño antes.
Que lastima que nahún posa decirlo, assín nahún a maneira de saberlo, dice voçe que nahún comeu conmigo, creo, pois eu acostumo a comer con persoas, do contrario eu me daría conta, dice voçe que tomei munta confianza, creo que debido o que dice o sinor dunha persoa que istá de corpo presente, so fixen contestar a medida sua. Sento o acontecido co seu familiar, más le recordo que o sinor que istá de corpo presente nahún comenzará a contienda.
Unha aperta.