Iglesia del Cristo
Amigo Manuele, de votar a blanco nada, teñes que votar o que se presente, eso si de izquierdas.
Unha aperta.
Lo siento 2525, no votare a nadie, la clase politica en España me defraudo y la verdad que lo siento, porque hay buenos hombres tanto en derecha como izquierda.
Estoy con Chichi, no defiendo mas a nadie no se lo merecen.
Un saludo
No queria hablar de politica, pero como muchos en este foro disimulan lo que esta pasando en Ourense, yo tengo que aplaudir a la juez que mete para dentro al alcalde y sus compinches.
Que verguenza de pais, ya no respetan nada, la proxima vez voto en blanco.
Saludos
Amigo Manuele, de votar a blanco nada, teñes que votar o que se presente, eso si de izquierdas.
Unha aperta.
Ó Zé: Tú debes de estar maluco. Parécete mal que o teu jefe comprara unha finca cos seus cuartos. Inda por encima ganas 200 euros (págate con diñeiro europeo) por noite. ¿Que queres? ¿de qué te queixs? ¡Mira pra nos! Colléronnos a finca "prestada" (eles pensan que é deles) temos que cuidala e, pra mais carallada, temos que por diñeiro do noso bolsillo. É o seu coto privado, pra cazar temos que pagar, pero sempre con limitación de piezas.
Dentro da finca tamén temos un Mato que nos está afectando ... (ver texto completo)
Amigo Ballesteros, istou munto contento, más tú nahún me entendiste béin eu quería un consello, por lo demás tudo rula sobre rodas, claro que demomento teño de ficar ca, pois donde manda patrahún nahún manda mariñeiro.
Unha aperta.
Manolo, o castelo ome de deus en todas as fotas dende o porta... o típico e o castelo digo... chau, chau...
Solo decir "Chapo" ahora lo que falta son politicos honestos, entonces ya somos la leche.
Claro que si, amigo Varela, hay mucho sinverguenza por medio, tanto de la derecha como de la izquierda, no defiendo a ninguno.
Picos
Solo decir "Chapo" ahora lo que falta son politicos honestos, entonces ya somos la leche.
Quizás nahún debía contar isto ca, ispero co xefe nahún o lea, pois munto sencillo él por empregar os cartos comprou unha finca de unhas cein hectarias en Mato Groso, totale que eu teño que guardar a finca de tal maneira que me entregou un uniforme igual co da policía un rifle de campo, un sombreiro de palla, a coisa que istou a ver que aquí a mayoría das plantas según él sahún perejil, más eu istou a xeirarlas y nahún se parece en nada o mencionado, teño medo que ande sendo outra coisa, istou confiado ... (ver texto completo)
Ó Zé: Tú debes de estar maluco. Parécete mal que o teu jefe comprara unha finca cos seus cuartos. Inda por encima ganas 200 euros (págate con diñeiro europeo) por noite. ¿Que queres? ¿de qué te queixs? ¡Mira pra nos! Colléronnos a finca "prestada" (eles pensan que é deles) temos que cuidala e, pra mais carallada, temos que por diñeiro do noso bolsillo. É o seu coto privado, pra cazar temos que pagar, pero sempre con limitación de piezas.
Dentro da finca tamén temos un Mato que nos está afectando ... (ver texto completo)
No queria hablar de politica, pero como muchos en este foro disimulan lo que esta pasando en Ourense, yo tengo que aplaudir a la juez que mete para dentro al alcalde y sus compinches.
Que verguenza de pais, ya no respetan nada, la proxima vez voto en blanco.
Saludos
E vostede non será dos que sempre teñen que poñer algún condimento máis cando o plato xa está rematado?
A min, miña nai sempre me dicía, cando neno: "se foses mudo, rebentabas".
Vostede non andará estourando nunha destas?
Querido hermano le contesto en Castellano, se me da un poco mejor que el gallego.
Que incongruencias, usted Castellano me habla en Gallego y yo Gallego le hablo en Castellano. Lo bonito de la libertad es entenderse.
Referente a lo que me comenta, espero seguir bien como estoy.
Quien quiera hablar con Dios, cierre la boca y abra el corazón. Amen
Bien predica fray Ejemplo sin alborotar el templo.
E vostede non será dos que sempre teñen que poñer algún condimento máis cando o plato xa está rematado?
A min, miña nai sempre me dicía, cando neno: "se foses mudo, rebentabas".
Vostede non andará estourando nunha destas?
Chicho, ahí te pasaste un bocadito más teño que decer que si nahún eres o mesmo cabeza de corzo que se refiere o inconfundible alcalde de Lubían, que por certo íste da un exemplo a muntos dises que tú mencionas, por nahún cobrar un testón, teñes munta razahún, pero por a tua maneira de manifestarte igual eres o mesmo Dioseba, si e assín Deus nos colla confesados.
Unha aperta.
Máis saben 25 que un só. Sobre todo se hai que dicirlle so ou xo ao do pescozo. Que os músculos dalgúns pescozos deben ter boa fortaleza para sustentar a cornamenta. Se é un cabeza de corzo, non tanto; mais se a cabeza é de veado...!
Amigo Inda, tú si que sabes, más eu penso que matrimonio sin cornamenta e como un xardin sin flores, claro a min o meu xefe tratame con munta facilidade de cabeza de corzo, más a santa da nosa muller face munto tempo que tocou a zoca, assín que ahora xa nahún poso darme por aludido.
Unha aperta.
Amigo 2525, yo nunca me enfado y siempre busco soluciones, y con usted hasta donde haga falta.

Referente a un consejo sobre el "Mato Groso" solo tiene que tener cuidado en la oscuridad, hay un animal que se denomina "Jimences" que en el momento que das la vuelta te pone mirando para la Canda, es muy peligroso, es una raza que se extingue, pero mientras lo hace da por c...... tenemos que extirparlo antes que cause muchos transtornos en la selva. Referente al sueldo, creo que esta bien para los ... (ver texto completo)
Munto obrigado Manuele, de ti xa me imaxinaba, referente a ise animal que tú te refieres imaxino que falas con coñecemento de causa, más eu istou munto lonxe tiña de cruzar a poza pra xegar ca.
Unha aperta.
Aunque de Dios todos somos hijos, algunos no parecen ni sobrinos. Que la paz sea con vosotros, seguir la buena senda y eludir encontraros con el oso, aunque hermoso es muy peligroso. El pecado asoma por Santigoso, tener cuidado con el oso, es muy pecaminoso.
Que así sexa. Amén.