Son familiar do Avelino: Gracias Manolo, tes razón que era un auténtico Maradona.
Dalle recordos do Avelino e dos irmaus e sobriños. Creo que vivia en Amorebieta ou Basauri, se cambiaria a Durango.
Un abrazo pra ti e pra Remigio.
Dalle recordos do Avelino e dos irmaus e sobriños. Creo que vivia en Amorebieta ou Basauri, se cambiaria a Durango.
Un abrazo pra ti e pra Remigio.
Manolo, soy "Maradona", quien es este "ocarballo"?