Compramos energía a futuro

ORELLANA LA VIEJA: Milord informa....

Milord informa.
El otoño temprano acaba de entrar, la hierba que ya cubre los campos, iluminados por el sol, parecen alfonbras verdes que, á intervalos, cubren la tierra.
Esta tarde, tan deliciosa como memorable para mi (hoy é cumplido mis 70 años) sali a dar un paseo y apesar de que el hermoso astro solar bañaba la tierra dandola luz y calor, se dejaba sentir un airecillo frio, entumecedor, de vez encuando, me paraba á escuchar con deleite los trinos armoniosos de algún pajarillo que volaba de árbol a árbol y saltaba de rama en rama.
Tambien he visto como el dios Febo se ocultaba lentamente entre brumas rosadas por la piramide que forma el cerro la "Moheda".

Después de esta pequeña reflexión, termino con ¡Asina son lah Leyis!
Endignau pol el ensultu y con lah tripas jechas gurronis al vel comu lohsperrus se tupia de pan mientras la mi familia se moria de jambri sin pensal en ná juí pa aondi eya y le quite el pan, aluegu vinun los cevilis y man deteniu comu si juera un creminal ezu eh tó.
Y que quei bien claru que no lo sientu si no´es pol la mi familia, lo he jechu y lo golvere a jacel tantas vecis comu sea necesariu.
Los jechus an siu aceptaus, n´aviu arrepentimientu, ici que golvera a jacellu pol tantu se le condena a tres mesis y un dia de arrestu carcelariu.
"las leyis son asina"
Las leyis las jacin los ricus y los ehtudiozus pa castigal a cualquiera que por neseciá coja argu ca ellus les sobra, y al mesmu tiempu protegersi eyus cuandu estafan y roban cantiadis imensas pasandu pol loh abüjerinus qu´ean dejau abieltus y que solu eyus conocin. "fortunecity"
Y eso es todo con mis recuerdos a Tiu Pericu, Miguel Marcos, Antnio Sánchez y a todos los que amen a su pueblo. Desde aorellana la Vieja. Víctor Sanz.