Ofertas de luz y gas

ORELLANA LA VIEJA: Milord informa....

Milord informa.
Pedro. Creo recordar que alguien me dio estos papeles pero no se quien, solo que en ellos encuentro la palabra "fortunecity" por eso lo pongo por si es de alguien que lo escribio, también ay un diccionario en castuo de la comarca.
Sigo con la historia´, me alegro que te guste.

Dici el jué lo sientu, peru si óste afirmau pagal ca meh una cantida y no la tieni, (no abellu filmau) er bancu tie el derechu a quealsi con la casa.
Tienis un meh pa desallojala, si no mandare a los cevilis.

¡Abel el siguienti! Grita er jué.
Zeñol jué tenemus un lairon, lo hemus cogio con las manus en la maza, camulla la pareja de ceviles danduse empoltancia.
¡Que ze espliqui!
Miri óste zeñol jué, llo solu soi un obreru que jaci cuatru mesis que no da gorpi por farta de trebaju y pel lo tantu el mesmu tiempu sin entral ná pa casa y lla s´cabau las prebisionis, tengu la mujel mala y treh chiquininus que tienin jambri jasta farta pan, y no tenemus ni un perru chicu pa comprallo.
Hoy sin poel aguantalmi y con má guerbuenza que jambri, ie saliu a peil argúna caria siquia pa que los chiquininus se entrin argu pal butragu y asina puean engañal la jambri peru ná to zon ezcuzas y con´un perdoni óste por dió te dan con la puelta en las naricis. Y he aqui que al pasal pol la tahona y mira pa ella con el sentimientu de la mi familia ie vistu a la tahonera que abia dau un pan enteru y se desponia a dal atru a dos perrus que tieni, le contau las mis necesidá y la e peiu pol fabol que me diera el otru pan; Contestomi vaiga óste a trebajal so golfu, se me solto sin más. "continuara" "fortunecity"

Para los enamorados de nuestro bonito dialecto. Desde Orellana la Vieja Victor Sanz.