Vertical na Milla.
Pues nada, la proxima vez te sacas TU GAITA y te la tocas, a ver si lo haces mejor. De ignorantes está llena la vida.
A mi me deprime deprime escuchar siempre a la misma sopla gaitas y su fiel pandereta ¡¡¡QUE PESADILLA!
Todos los de Lubián agradecemos tu saludo.
Estamos orgullosos.
Pero tendríamos que hacer algo que evitara tantos incendios.
E estanse a facer outras casas. Ven pronto ao teu lugar.
Chata: o polbo ja non será o teu polbo.
Haberá que por "ja", en honra aos nosos veciños de Portugal, porque "ya" ja o dicen os de Padornelo.
Cuidado, panadera, que alguien te quiere... Comer el pan.
"Ja" (en portugués, pra que non poña este aparello "para")...
Ja o recollo eu, que inda vivo máis perto dela.
Amigo, deberías tener en cuenta que la misma masa pesa menos a mayor altura. Es una consecuencia de la gravitación universal y de la fuerza de la gravedad.
Te sugiero que vuelvas más veces por el establecimiento y se lo hagas saber con cordura y cordialidad, a ver qué pasa.
Lamentarte en esta página no aumenta el peso de la masa.
Chaos e Lubián. Lubián e Chaos son irmaos. A mesma cousa son. Eu son de Lubián, e cando me encontro por aí adiante cun de Chaos, pra min é un veciño, como se vivira no mesmo teito.
As pamplinas de santas e baluartes só son cousas de badulaques.
Eu tamén acho a faltar un concerto de música celta na Romaría.
Se foron capaces de facelos cando a Garbosa andaba fraca, hoxe podería facerse ata un festival de prestixio.
Todo se andará.
Hoxe as Cortes rexionáis rexeitaron unha proposta de declaración de BIEN DE INTERéS CULTURAL pra o Cortello dos Lobos.
Os políticos pasarán, pero o cortello seguirá a estar aí por riba da Junta, porque os veciños foron moi quen de o conservar ata hoxe, pra entregalo, con todo o valor etnolóxico que contén, ás vindeiras xeracióis.
Os feitos dos nosos devanceiros soaron a gloria entre os muros dun castelo de Castela, lonxe, moi lonxe da Cruz de Groves.
Lubián é un recuncho de paz e de tranquilidade. De paz con Deus, e tamén entre veciños. Só algún perturbado forasteiro enche algunha vez de porcalladas esta páxina, víctima da envidia co corroe.
Pero qué fermoso é ver os sentimentos que Lubián fai xurdir das entretelas, tanto ás monxas, coma aos que se ríen das monxas, coma aos que nos rimos de nós mesmos.
Ata nos ríos lixeiros de limpos cristais hai remansos, coma o pozo Verde ou o dos Cereixais.
Ser feliz é o máis fundamental dos dereitos.
Jessy, pues si la fuente está enfrente de tu casa, dígnate a recoger ese feo envoltorio de clinex que hay dntro de la poza.
Anda plácidamente entre el ruido y la prisa, y recuerda la paz que se puede encontrar en el silencio. En cuanto te sea posible, Vive en buenos términos con todas las personas, enuncia claramente tu verdad; escucha a los demás, incluso al torpe e ignorante; ellos también tienen su historia. Evita las personas ruidosas y agresivas, pues son un fastidio para el alma, Si te comparas con los demás, te volverás vano y amargado; porque siempre habrá personas más grandes y más pequeñas que tú. Disfruta de ... (ver texto completo)