La Gerencia de la SHE La Casa Los Gatos, UJO

Nuevos Servicios para Nuestro Pueblo de Ujo (continuación)
(14 de Febrero de 2010)
comparto lo mismo contigo lujan, hermosas casas que se caen y no se puedan aprovechar para actividades culturales... un pueblo con cultura es un pueblo con futuro.
me encantaria participar en tratar de rescartar ciertos locales vacios para el uso y difrute del pueblo, mas de alguna asociacion tienen locales en pesimas condiciones y desde luego seria gran idea que el ayuntamiento rescatara ciertos edificios y acondicionarlos para los vecinos del pueblin.
Estimáu Uxense:
Pa entamar, qué bono ye poder falar na nuesa llingua con dalgún de los mios vecinos. Compartimos l'interés por meyorar la realidá del nuestru Pueblín, de xuru con munchos vecinos, y vamos desempolvando idegues qu'otros nos dexaren, esperando qu'alguna se faiga realidá.

Tuvi estos díes viendo'l terrén ente los cuarteles y les víes del que tu falabas, y hai sitiu pa facer dello'l centru d'Uxo (como si fuere la Puerta'l Sol).
Bones cases sociales pa pereyes xóvenes y vieyes en bona...
Bones semeyes antonino y bones idees tamién, yo creo qu'el mayor problema que tien el nuesu pueblu pa poder desendolcar un bon proyeutu qu'abarcara l'ámbetu cultural y l'urbanícticu son les vies del tren, tendríen de soterrase como van facer coles de feve na felguera, con el terrenu ganaú mas el que hai pente l'economatu y'l cuartel, que ye un terrenu enforma grande y ta too fecho una llaceria con almacen esbarrumbáu y too, nesi tarrán habría sitiu pa zones verdes, cases sociales, y podría integráse...