SARAMBIELLO: Pues ánimo Jose que eses pequeñes histories son les...

Haber que hay que encender les calabazes y pedir tres deseos llego la noche de los mue....

auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuu

Contaronme una historia hay tiempu... que sucedió en el cementeriu del´Otero.
Pasaba un paisano por el entonces camín del cementeriu (entos el camposantu yera na más que la parte antigua de la finca cercana a la ermita). La noche ya se echaba encima y en aquél tiempu les lluces de los caminos yeren unes bombilluques que ponien enrriba de ca poste de la luz, nun alumbrando casi na.
Como iva diciendo... pasaba esti paisano cerca del muru del cementeriu; cuando olló una voz que i decía:
- ¡Cuidao, que voy p´allá!
A continuación vió caer la guadaña por enrriba del muru...
Ante esta señal; el hombre nun esperó más y echó a correr, todo lo que podía, cuesta abaxo hasta la Pontona, donde en un chigre contó lo sucedio.

Del sustu que llevó el buen hombre tardó en recomponese bastante tiempu, repitiendo una y otra vez, que la muerte diva a por él... Parez ser que morrió al pocu tiempu, de la impresión.

El enterraor, yera un hombre, curau de espantos y muy curiosu pa los trabayos de mantenimientu del cementeriu.
Aquella tarde había estao segando la yerba, y limpiando la maleza, pa tenelo to dispuesto y curiosu, p´al día de los Santos.
Al ver pasar a un paisano, cerca del llugar, donde pensaba dejase caer al camín, avisolu, pa que no i diera con la guadaña sin querer, y así baxar los dos xuntos; pero lo que menos se imaginó, fué el desconciertu que se armó después...

Esto que cuento contaronmelo a mi de güajín, en la Pola y, no sólo una vez, sino más veces y por distintes persones, así que limitome a contar lo oí.

jajaja, muy buena tete, hay aqui un amigu miu unos años un poco mayor que yo y varies veces contome una historia del cementeriu de carrio muy buena tamien, mañana voy deci que me la cuente pa ponela aqui, sabe unes cuantes anecdotes del pueblu

Pues ánimo Jose que eses pequeñes histories son les que hacen que un pueblu tenga personalidad.
Ye una pena que muches histories y cuentos, de aquellos que contaben los padres y los guelos a los fios y a los nietos, (cuando nun había tele) y pasaben la sobremesa de la cena, en torno a llar ó a la cocina de carbón, se estén perdiendo. ¿Nun te parez?

Un saludín Jose.
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
que razon tienes tete, voy preguntailo al mi vecin que el otru dia preguntabai yo que si te conocia porque paezme que ye de la tu quinta pero por mas que y decia el nombre de tete nada, como me dijiste una vez que en la pola te concien por lo de tete crei que igual te cnocia