que dices fini nun preguntara por belen la de paco
Foro de RIOTURBIO (Asturias) si, belen que ye ella gordita, y tien dos neñas ya mozinasde la calle el economato Pero antes de casarse vivía en la calle G? ¿Y se casó con un chaval que trabajaba en una farmacia? que dices fini nun preguntara por belen la de paco
Si hombreeeeeeeeee. ¿Desde cuando Belén tien dos nenes? Si de nenes solo tien a Lolina. Ay guapina, a estes hores ya nun carbures.