Luz ahora 0,03500 €/kWh

A VILAVELLA: Querida Pitiña, oxe ê un día triste para mi, me siento...

Querida Pitiña, oxe ê un día triste para mi, me siento traicionado en el más profundo do meu corazahón, despues de leer la triste noticia, digo triste de la forma que me entere, dice aquí un periodico de la capitale, ya en el ano 69, se leian los periodicos en el culo de los paisanos, dime para que se extrañan, que el outro dia no tren un sinor tocaba la trompeta que salia no meio do periódico do compañeiro de compartimento, que claro istá sinahún leia ô xornale por lo menos lo disimulaba. Ahora en serio, Pitiña tamen ô lañan de Arricanxo, non me extraña que ô sinor Varela quixera méxalo no muiño. Teño que decerte que oxe ô xefe istá a reir como un tolo, Zé que te fas ô despistado, cuando te digo cabeza de corzo, más levalos bein postos.
Falas ahí do que leiste no correo de Zamaro, que era un tal castrón, pero en cambio nahún dices quen era ô pastor, xa istá ô xefe decer que era un tal Aldrin, coisa que eu dudo sinahún sería un tal Andrés. Que sea ô que dice ô xefe vai de listo.
A unha coisa que nahún intendo bein ô principio da tua mensaxe, falas da santidade con minuscula, logo dices ahí da guerra donde le deron por donde se empezan os cestos os teus amigos. En difinitiva me perdin, más nahún te preocupes, istou a facerxe caso ô xefe, que nahún para de dicirme, que sahún más cornudo do que él, que xa ê decer.
Un abrazo.