Plaza del Pueblo de Noche
Pepe, Pepe, nahún veis que puseste a saia da Pita Moñuda y quedate un bocadito larga, aparte que nahún paras de pisarla por ser más pequenino, cuando te dobras se te nota que teis un hovo sólo, eu sey co resto te quedou no rio. Cando tornes a imitar a miña namorada ô primeiro que teñes que facer ê por ô mesmo perfume que ela gasta, más íste vai resultarte caro, pois fai tempos que eu non le regalo ningún, así que leva coidado que tú xeiras ô Pepe carboeiro.
Unha aperta amigo Pepe.
Pecadora, como me dices esas cousas tan graciosas, como pra matar a lavandeira hay que ter a amau lixeira, eso deciamolo cuando istabamos os dois, te recordas da lareira, lavandeira,... enteira, más aquí nahún digas isas coisas, teño as dudas si eres a bein perfumada.
Sra. Pita Moñuda: Encantado de tenerla otra vez en este gallinero, lleno de gallos muy aburridos, ahora tenemos motivos para cantar de madrugada, y haber cual es el gallo que la enamora. Somos muchos gallos para una sola gallina, tendra todo el tiempo para disfrutar y inflarse a poner huevos. Desde este humilde gallinero, espero que este a su antojo, y no se me amohine, son gallos de buena calidad y gran plumaje, pero algo aburridos si. Sin mas estoy a sus plumas.
Claro, como tendes varios nombres, chega un momento como este en que vos contestais a vos mismos. Pero hombre un pouco de respeto a srs., que o unico que fain e aportar conocimento e cultura a este foro, como os que nombrais e insultais, como Ballesteros (xa quixerais ter a educación que ten el) a Pepita ou o Sr. Inda.. e outros mutos, incluido a miña persona.
Eu creo que xa todos sabemos mais ou menos quen podedes ser (SUPUESTAMENTE)
Saludos a todas esas persoas que acuden a este e outros foros ... (ver texto completo)
Aprezado Peteretiño, assín, assín se dicen as coisas, que se creen istes desgrazados, que so querin mofarse dos demás, xa nahún ê a primeira vez que se contestan a els mesmos, pra min que istán xodidos da cahola, un respeito ô sinor Inda y a tuda malta, pero onde queren xegar.
Unha aperta.
¿Sabes cual es la bebida favorita de MESSI... SEVEN"UP.
(Kachais guevon)
El otro dia si me gustarón, los hicimos pasar panico, comienza lo bueno, ellos ya se han divertido, con todo lo que han ganado, creo que ahora nos dejaran ganar algo. Un saludo
Claro, como tendes varios nombres, chega un momento como este en que vos contestais a vos mismos. Pero hombre un pouco de respeto a srs., que o unico que fain e aportar conocimento e cultura a este foro, como os que nombrais e insultais, como Ballesteros (xa quixerais ter a educación que ten el) a Pepita ou o Sr. Inda.. e outros mutos, incluido a miña persona.
Eu creo que xa todos sabemos mais ou menos quen podedes ser (SUPUESTAMENTE)
Saludos a todas esas persoas que acuden a este e outros foros ... (ver texto completo)
Si no lo veo no lo creo, vosotros que presumiáis de ser el rey de la selva, es decir el león y ahora haciendo la clueca, a qué punto más bajo caéis. Como el comportamiento que tenéis co el primo Peteretiño ¿No os da vergüenza?
¿Sabes cual es la bebida favorita de MESSI... SEVEN"UP.
(Kachais guevon)
Como xa te dixen fai uns meses que nos veríamos neste ano igual pode ser no veran como en S. santa si estandes por alá, digo estandes porque tamen esto vai pra O Candil, esperarei a que este meu irman. Oque non escriba no foro de Lubian non quere decir que non o lea sempre que poida pero procurarei facelo mais ameudo Un abrazo.
Pepe, nahún le tendrás enveixa, comigo nahún contes. Más se sahún uhma coisa nahún serán a outra.
Unha aperta amigo Pepe.
Antes de nada, decir que a nosa ROLA é a "tórtola europea", e non emigra a Turquía, senon a África. A min soábame algo de Turquía, pero ao consultalo, resulta que hai outra "tórtola turca", pero esta non ten nada que ver connosco.
Veñen fotos en google de todos estes paxaros.

En Lubián non lle chamamos MERLA CACHOEIRA. Seguramente se trata do castelán "mirlo acuático". Nós chamámoslle LAVANCO.
No diccionario de Estravís aparece como MERLO ARRIEIRO, MERLO RIEIRO, MERLO DE AUGA, MERLO PEIXEIRO, ... (ver texto completo)
Gracias pola información, Inda; ese Ertavís eche listo de carallo.
No é estraño que a Merla teña tantos nombres, xa que incluso pode ter diferentes carecterísticas; coma dos colores, dependendo do país onde vivan.
Saludos.
Xa que estamos coa paxaragada, e abusando dos teus conocimentos e mais da tua xenerosidade, dime como se chaman os seguintes paxaros:

-Merla Cachoeira-.

-Milpéndora-.

Se non lle chamades igual en Lubian, e necesitas alguha referencia pra identificalas, xa veremos o que se pode facer.
Gracias, amigo.
Antes de nada, decir que a nosa ROLA é a "tórtola europea", e non emigra a Turquía, senon a África. A min soábame algo de Turquía, pero ao consultalo, resulta que hai outra "tórtola turca", pero esta non ten nada que ver connosco.
Veñen fotos en google de todos estes paxaros.

En Lubián non lle chamamos MERLA CACHOEIRA. Seguramente se trata do castelán "mirlo acuático". Nós chamámoslle LAVANCO.
No diccionario de Estravís aparece como MERLO ARRIEIRO, MERLO RIEIRO, MERLO DE AUGA, MERLO PEIXEIRO, ... (ver texto completo)
-Non era a "mosa nai"; era a NOSA nai-.
Esto esta muy triste, si no salimos tres a dar un poco de guerra, se os cierra la mente, VENGA, JOSEBA, FRIERES Y YO VAMOS A CALENTAR EL PANORAMA.
NO ME TOQUES: Espero no se moleste pero demuestra Vd que "es un poco bajito" (no lo tome al pie de la letra), tiene su significado. Si no lo sabe pregunte a su clon.
COMPRENDO QUE NO COMPRENDES NADA Y LO SIENTO. QUE DEBO CAMBIAR MI FORMA DE SER
Vd es UN,...... sin conocerme de nada se atreve a decirme que! QUE CAMBIE MI FORMA DE SER ¡No tengo palabras para calificarle, estou que trino.
Dice: Y COMENZAR A USAR ESA CABEZOTA: Pero bueno vd. o que se dice LUCES, ten pouquiñas. Como se foi pras ... (ver texto completo)
Apreciado Amador: Te contesto por alusiones, primero yo aplaudi a este SR Blas por una de las cosas que dijo, segundo me parece feo lo que te contesta despues.
Seguidamente te aplaudo por tu contestación, pero que sepas que yo no me enfado con nadie, porque el que tiene boca se equivoca.

El despues rectifica y te pide perdón, creo que esta en su sitio. Tu tambien tienes toda la razón del mundo.

Yo en este foro he sido vapuleado, maldecido, esgrimado, puteado y jamas salio nadie a decir algo ... (ver texto completo)