Ramón
Os dais conta como van florecendo os recordos, a o mellor aburridos pra os rapaces pero que carallo, si somos los vellos los que mais escribimos en o foro y en esta plaza chamada Internet nos xuntamos a contar as cousas da nosa niñez e nosa juventud.

En una oportunidad me manda o meu pai con 6 vacas pra o prado dos Poulos -- camiño de Chaguazoso a Mezquita -- chegando y mientras as vacas rumiaban, eu encontrei un nido entre o pasto do prado, saqueile os huovos y venia feliz con eles en a mau cuando ... (ver texto completo)
Que ledicia o conto do lagarto, eles son oviparos pero poñen os ovos mui pequeniños.
Quiero felicitarte por tu mejoria con el gallego del ultimo mensage co respecto al anterior...
Un cordial saludo
Nós, en Lubián, tamén lle chamamos pito verdeal.
Unha mañá andabamos meu avó e máis eu facendo a bima nunha leira. Na da Cascalleira.
Eu era un rapaciño que ía con el para andar de diante ao acaroar. Pero ás veces xa me facía colle-la rabiza.
Nun intre no que o avó araba de costas para min, fuxí á carreira cara un soutiño de castiñeiros que había perto de alí. Un deles tiña un buraco no que xa escabacara alguén coa machada outro ano para coller os seis pitos verdeais de cría e levalos á tarteira.
Encarrisquei ... (ver texto completo)
Os dais conta como van florecendo os recordos, a o mellor aburridos pra os rapaces pero que carallo, si somos los vellos los que mais escribimos en o foro y en esta plaza chamada Internet nos xuntamos a contar as cousas da nosa niñez e nosa juventud.

En una oportunidad me manda o meu pai con 6 vacas pra o prado dos Poulos -- camiño de Chaguazoso a Mezquita -- chegando y mientras as vacas rumiaban, eu encontrei un nido entre o pasto do prado, saqueile os huovos y venia feliz con eles en a mau cuando ... (ver texto completo)
Nós, en Lubián, tamén lle chamamos pito verdeal.
Unha mañá andabamos meu avó e máis eu facendo a bima nunha leira. Na da Cascalleira.
Eu era un rapaciño que ía con el para andar de diante ao acaroar. Pero ás veces xa me facía colle-la rabiza.
Nun intre no que o avó araba de costas para min, fuxí á carreira cara un soutiño de castiñeiros que había perto de alí. Un deles tiña un buraco no que xa escabacara alguén coa machada outro ano para coller os seis pitos verdeais de cría e levalos á tarteira.
Encarrisquei de contado, ao ver saír o pito nada máis tocarlle á árbore. O buraco estaba esgarrado cara abaixo en forma de uve. Cheguei á súa beira, e metín o brazo deica o mesmo ombro, pero non dei alcanzado o fondo do trovo. Cando quixen sacalo, quedei atrapado polo sobaco naquela uve. Intentei empertegarme, para subir o brazo, pero resbalei da galla na que apoiaba, e quedei colgado polo brazo. Menos mal, porque senón a zapucada houbera sido de "muy señor mío".
Os berros fixeron que o avó ciplinara aguillada e rabiza, e veu correndo para socorrerme.
O bó home, que tería daquela seus sesenta e oito anos, botou as maos á testa ao ve-la situación, sacou os zamancos dos pés, e tivo que encaramarse ata o cano do que eu resbalara, para alzarme e sacar do buraco o brazo que case esmangallo.
Inda que viviu deica os oitenta e un anos, non mentirei se afirmo que foi a derradeira vez que tivo que encarriscar a unha árbore.
Hoxe estas cousas non pasan. Os rapaces non saben de níus, nen de paxaros. Os nomes dos paxaros van morrer coa nosa xeneración.
Un día de escola, xa hai vinte anos, preguntei aos rapaces de Porto cómo se chamaba naquel pobo un pigarro que pasou por onda nós, e contestaron todos a coro:
--Como se vai chamar? Paxaro! ... (ver texto completo)
Varela: Con lo que te apreciu yo como me confundes con el Oengazo, que andubo llevando y arrastrillandu fotus de Lubian, y de La Barxa para esti foru, no ¡por favor ¡con esti no me confundas, que tu ye una persona trabayadora e inteligente, no para esti tipo de confusiones.
Disculpa Varela que tenga que acerte ésta aclaración.
Un abrazo.
Ruego me disculpes, mi ajetreada vida es lo que trae, despistes y los paga cualquiera, esto demuestra que lo que hago siempre es sin ninguna malicia.
No me molesta que digan mis despistes, esto quiere decir que hay aprecio y consideración. Yo de todas maneras quiero mantener la amistad con todo el mundo.
no dejo de comprender que hay veces que sin querer se mete la pata. GRACIAS
Un abrazo
Oengazo: Estoy totalmente contigo, los que trabajamos, tenemos poco tiempo, pero un rato en el foro te lo pasas de miedo. Los que se insultan es peor para ellos les dara un ataque al corazón.
Un abrazo para todos y el mas grande para ti.
Varela: Con lo que te apreciu yo como me confundes con el Oengazo, que andubo llevando y arrastrillandu fotus de Lubian, y de La Barxa para esti foru, no ¡por favor ¡con esti no me confundas, que tu ye una persona trabayadora e inteligente, no para esti tipo de confusiones.
Disculpa Varela que tenga que acerte ésta aclaración.
Un abrazo.
El significado de una frase nada tiene que ver con el de la otra.
"Ir cos da feira e volver cos do mercado", quere decir que lle damos a razón a unhos ou ós outros, según nos conveña.
Saudos.
Agradezco tu respuesta, me aclara muy bien la idea.

Recordome que una vez vi un nido da Cigueña en Chaguazoso, foi el unico en toda miña vida.

Saudos.
Haber Balles. a Pepi usa a abreviatura (peter) e descubre o asunto, pois a cousa era mandarte a foto pra que non creas que as boas barrigas sain por obra y gracia. A min soname moito a foto co gorro mejicano, cando foi o acontecimento.
Outra cousa, xa que explicaches o do secador´, recorda que fun un pouco asesor de imagen de novos gígolos, ou non te recordas. Mais beixos graiudos ¿..?
Xa sei que o de Peter é abreviatura, algo hay que decir. Non sei que ei facer cun botelo que está a miña espera. Verei como está a cousa nos próximos análisis, se non hai melloría deixareio pasar.
A foto do sombreiro creo que é na boda da Quinita, non estou seguro.
Ó do secador era grande, xa quixeran algunhos profesionales manejalo daquel xeito;é deso podo falar con conocimento de causa, xa que me "beneficiei"desa habilidade; inda recordo perfectamente o cambio de look que me ficeche en Maldonado ... (ver texto completo)
Foi unha mañá de primavera, a miña nai estaba con traballo doméstico e eu só me levar cinco anos lonxe de casa. Eu comecei a andar ao redor da cidade abaixo, sen entender que, aos poucos eu perda IVE. Lembro que eu comecei a perder por unha rúa de lastros ou quizais fose unha pinga de auga, o que levou ao río de Veiga. Canda podo entender que non foi capaz de voltar e nin sequera recoñece o lugar que eu teño un certo pánico. O meu rostro estaba poema, comecei a chorar e un tempo que eu merda nas ... (ver texto completo)
Sr. Ballesteros; creo entender en "vamos cos da feira é volvemos cos do mercado" una observación de critica a las relaciones de los otros y, pregunto ¿Su significado es igual a " mira con quien andas y te dire quien eres "? o a los versos en la canción de Victor Jara:

Ud. no es na
No es chicha ni limona
Arrimese mas paca
Que aquí bajo el poncho
No tengo ningun puñal

Durante el Golpe en Chile (año 73) me senti muy identificado con esos versos
" NO ERA NA " y gracias a esa condición pude ... (ver texto completo)
El significado de una frase nada tiene que ver con el de la otra.
"Ir cos da feira e volver cos do mercado", quere decir que lle damos a razón a unhos ou ós outros, según nos conveña.
Saudos.
En cualquier comentario existe un riesgo exponencial, en mayor o menor medida, siempre dependiendo de la filosofía de vida que nos caracterice, sobre todo si.."vamos cos da feira é volvemos cos do mercado".
Un afectuoso saludo.
No conocia esta faceta tan filosofica que usas ultimamente. Yo a la feria casi solo me gusta por el pulpo y a la vuelta regreso siempre con mi mujer o mis hijos. Creo que en la mezquita no hay mercado. Lo que por estudios sabes, no lo guardes con siete llaves, si no con buenos modos, comunicalo a todos.
Despues de esta parrafada, que te salgan muy bien los examenes.
Un saludo afectuoso
Hola Manuel: Primero, para que el Real Madrid llegue en plenitud a ser el Lider mundial en el footbol les hace falta un CHILENO -- JaJaJa-JaJaJa --
Volviendo al tema; un amigo a quien conoci en estos foros me envía un reporte fotográfico donde se retratan dos realidades totalmente distintas:
1ro.- La destrucción en Hiroschima (¿?) por causa de la bomba Atomica; sus predicciones que en 1000 años no se podría volver a vivir en esos suelos; su actualidad despues de 65 años de lo ocurrido, donde se ... (ver texto completo)
Referente al "Chileno" del Barsa, no me disgusta, pero me dejo loco era "Zamorano"
ya sabes que alguno que anda por alguna cancha, son mas vagos que el "Gato de la Carlina" Un abrazo
Eres el elixir de juventud
que me quita los años que me sobran,
de modo que me encuentro en plenitud
de facultades y por eso cobran

vida de nuevo y juvenil arranque
las ilusiones que de joven tuve,
saliendo ileso del fatal atranque
y ando dichoso por do siempre anduve.
... (ver texto completo)
Oengazo: Estoy totalmente contigo, los que trabajamos, tenemos poco tiempo, pero un rato en el foro te lo pasas de miedo. Los que se insultan es peor para ellos les dara un ataque al corazón.
Un abrazo para todos y el mas grande para ti.
Hola Manuel: Primero, para que el Real Madrid llegue en plenitud a ser el Lider mundial en el footbol les hace falta un CHILENO -- JaJaJa-JaJaJa --
Volviendo al tema; un amigo a quien conoci en estos foros me envía un reporte fotográfico donde se retratan dos realidades totalmente distintas:
1ro.- La destrucción en Hiroschima (¿?) por causa de la bomba Atomica; sus predicciones que en 1000 años no se podría volver a vivir en esos suelos; su actualidad despues de 65 años de lo ocurrido, donde se ... (ver texto completo)
Apreciado Blas: No tengo nada que perdonar, solo apluadir tu manera de contar las cosas. Yo solo soy buen comunicador vendiendo, el resto soy del montón, apesar de haber estudiado en el mejor liceo de Stgo (Liceo de Aplicaciones) y haber cursado sexto de Humanidades. Claro todo hay que contarlo, cada dos por tres cimarras al canto. Lo mio son las matematicas, la historia, incluso la quimica, pero humildemente soy mal comunicador escrito. Ahora y siempre lo mio es comprar y vender.

Todo lo que ... (ver texto completo)
¡Carallo, qué fina!; ahora chámaslle "Piter" ó primo, ahora que estamos empezando co galego tú pásaste ó inglis-pitinglis. ¡Aaah! que é por acabar antes, pero eso dícese.
Un beixo graiudo.
Haber Balles. a Pepi usa a abreviatura (peter) e descubre o asunto, pois a cousa era mandarte a foto pra que non creas que as boas barrigas sain por obra y gracia. A min soname moito a foto co gorro mejicano, cando foi o acontecimento.
Outra cousa, xa que explicaches o do secador´, recorda que fun un pouco asesor de imagen de novos gígolos, ou non te recordas. Mais beixos graiudos ¿..?
La verdad resplandece al final, cuando ya se ha ido todo el mundo.