Queridos amigos: Espero y estoy seguro, que lo pasareis a lo grande. Comed, bebed
y disfrutar en armonia, con unas buenas muñeiras amenizadas por ese monstruo de la gaita, que es mi primo TONO, O GAITEIRO DA LADEIRA. Un abrazo pra todos
procuraremos pasorlo bien, seguro que nos acordaremos de ti, algun año tienes que animarte, aqui a parte de tu familia tambien tienes la casa de este tu amigo.
un abrazo
Este Sabado tenemos comida en Ermua
en el Centro Gallego, comeremos menu de nuestra tierra, bien regado y amenizado
por el mejor GAIETEIRO DA VILAVELLA
animaros. un abrazo
Queridos amigos: Espero y estoy seguro, que lo pasareis a lo grande. Comed, bebed
y disfrutar en armonia, con unas buenas muñeiras amenizadas por ese monstruo de la gaita, que es mi primo TONO, O GAITEIRO DA LADEIRA. Un abrazo pra todos
Querido hermano 2525 tienes que hacer penitencia por tus pecados, hoy antes de dormir tienes que rezar 34 Aves Marias y 34 padres nuestros, cuando sean como las 6 de la mañana dejalo, estaras cansado. PERO JURA QUE NO DIRAS NUNCA MAS, ESTE CARALLO. Son palabras que cuando estes en el cielo te la descontaran de los menus y juergas que se hacen. Se bueno hijo y no menciones o carallo que te traera problemas. Y ahora a dormir............ carallo
Querido y aprezado hermano, como debe ser, assín me ô dice ô padre Xosé, desdelogo cuando le dixe a penitencia que me puseste, dixo deixame ver a escrita, reza tres dua clase y cuatro da outra y nahún pecas, ahora ô das pecas nahún sei se ô dixo por nahún pecar, ou por qué eu non me arrime a sobriña que téin muntas pecas.
Unha aperta.
Xa antes do siglo XII se ten conocimento da subcomarca das Frieiras, a que, lóxicamente pertenece Vilavella. Esta subcomarca extendíase desde a propia Vilavella, por Lubián i os seus anexos, Padornelo, hermisende, A Teixeira, Castromil, Tras-os-Montes, A Mezquita, Riós, Laza, A Capilla, A Gudiña, pola serra do Canizo-Pereiro e hasta o límite con Zamora. Estes límites non sempre foron así, se non que foron cambiando por diferentes razós.
Non está ben definido o motivo polo que se lle chaman As Frieiras, ... (ver texto completo)
Vai de carallada
O carallo foi a C... na
con intenzahún de merendar,
apretaronle a cabeza y
fixerono vomitar.
Anda que como vexa ísto ô meu amigo Pachi nahún me falara más y non será sin razahún, perdona más xa veis que aquí a xente de rspeito, y todos co C..., dereito pra casa eu y ô padre Xose.
Querido hermano 2525 tienes que hacer penitencia por tus pecados, hoy antes de dormir tienes que rezar 34 Aves Marias y 34 padres nuestros, cuando sean como las 6 de la mañana dejalo, estaras cansado. PERO JURA QUE NO DIRAS NUNCA MAS, ESTE CARALLO. Son palabras que cuando estes en el cielo te la descontaran de los menus y juergas que se hacen. Se bueno hijo y no menciones o carallo que te traera problemas. Y ahora a dormir............ carallo
Vai de carallada
O carallo foi a C... na
apretaronle a cabeza y
fixerono vomitar.
Anda que como vexa ísto ô meu amigo Pachi nahún me falara más y non será sin razahún, perdona más xa veis que aquí a xente de rspeito, y todos co C..., dereito pra casa eu y ô padre Xose.
Xa istá ô xefe a decirme, nahún te poso deixar escreber a tí sin istar eu diante, metes ahí ô padre Xosé que nahún ten que ver,-claro que nahún más si nahún foras tú nahún istaría aquí,-logo nahún sabes escribir cabeza de corzo, poñes a coma y logo ahí assín nahún istá béin, ahora non sei si facerle caso ou nahún. Sempre istá a meterme en lios.
Don Manuel, moitas gracias pola letanía.
Lembro que algunha vez ten posto "c..." para decir CARALLO.
Agora está moito mellor. O carallo non só é o carallo, senon tamén un punto de apoio lingüístico de carallo.
Eiquí en Lubián, cando alguén nos fai moita gracia, decímoslle: "Oh, carallos te fodan!", o que non deixa de ser un bó desexo, se así o desexara a persona a que se lle dirixe a exclamación.
Vai de carallada
O carallo foi a C... na
apretaronle a cabeza y
fixerono vomitar.
Tengo algo que decir a favor de los de "Lubian" su "Gallego me encanta y no de ahora de toda la vida. Yo tengo mis fallos tanto en Gallego como en Castellano, pero morire aprendiendo. Aprovecho la ocasión para decir que nunca he tenido nada encontra de nadie de Lubian. Muchas veces te pasas de velocidad y infringes normas de etica y educación, pero como dice Ballesteros todos tenemos pecados en el interior.
Saludos
Agora está moito mellor. O carallo non só é o carallo, senon tamén un punto de apoio lingüístico de carallo.
Eiquí en Lubián, cando alguén nos fai moita gracia, decímoslle: "Oh, carallos te fodan!", o que non deixa de ser un bó desexo, se así o desexara a persona a que se lle dirixe a exclamación.
Sr. Dn. Inda cho sey: Sempre pense que o carallo como palabra e como membro do noso cuerpo, tenia e ten mais atractivos que o encumbran no mais alto da creación.
Cando era pequeño, siempre senti ao meu pai e a miña nai ter o carallo moi presente, como palabra cariñosa ou como palabra para disputar ten miles de aplicacións e todas moi boas.
A miña nai decia moitas veces que "Carallo" leva aquel can.
En resumo, se non fose polo ditoso carallo, ninguén viviria.
Hai que carallo rapaz.
Un saúdo
Resignación: ¡ay que carallo!
Indignación: ¡que carallo!
Cachondeo: ¡bueno, carallo, bueno!
Desplante: vai ó carallo
Inquisitivo: ¡que carallo é!
Dice Jesus en la ultima cena ¿¿quien compro el pan? se pone en pie Judas y dice en voz baja, he sido yo Sr. Pues ya me estas dando los cromos.
animaros. un abrazo
Hijos mios comer y beber hasta que no podais mas, pero esta es gula y no entrara nadie en el cielo que tenga aliento a botelo y viño.
Claro que es el mejor gaitero, no tenemos otro. Pero merece todo el respeto del mundo, porque es del madrid.
Que mas quisiera presentarme en ese fiestón, pero la vida del currante no da para mas.
Un saludo amigos que lo pasen bien.
animaros. un abrazo
Bon probeito amigo, xa me gustaría estar ahí con vos, non pola comida (que tamén) si non por volver ese marabilloso pueblo, e encontrarme con tantos amigos que deixei ahí. Que o pasedes ben. Bótalle un kalimotxo á miña salud.
Agur.
animaros. un abrazo
Unha verdade como un templo, ahora como pecadores que somos uns más outros menos, ¿Dónde istá el secreto? en saber perdoar os nosos semexantes, para íso nos dicen hermanos, aunque algún nos trate de primos. Disculpe por a miña opinihún, posto que ninguén me xamou a íste, nin ma pedio, más tambéin ê vedade que nadie me dixo que ficara calado.
Unha aperta.