recuerdos
Mr. Inda llevo el nombre de una amiga querida de mi pueblo. Su padre el tio jilguero nada tengo que ver con loque ud nombra y que al parecer le gusta mucho nombrarla. Tenga cuidado con la Pichula que se le puede meter po o buraco jajajajajajajajajaj y peor le puede quedar gustando jajajajajaj un abrazo para ud pero no por la espalda ahi estaria perdido jajjajaaja
Bueno, parece que esto se anima, incluso hay algo de relajación nos insultos; claro, sería muto millor que non existiran de ningún modo.
Tamén estou de acordo con Justicia:é bon que se faga, precisamente justicia na información, que se sepa todo o que está sucedendo i o que nos queda que aturar.
Queremos saber mais.
Che Ballesteros no te hagas el estrecho, cuando sale algo de izquierdas se te pone el poto abierto. Yo creo que tienen que dar chance a su Presidente, y el o Zapatero siempre seran muy parecidos, porque no mandan una mierda. Solo tienen que pagar y para eso este Gobierno tiene mejor equipo. Manda la Sra Merkell y vosotros los Españoles ajustarse los pantalones. Ustedes saben lo que fue el corralito, si lo hubiesen vivido se mean. De que se quejan ustedes son capitanes al lado de la miseria que hay en algun pais de >Sudamerica<
Bueno pelotudos sigan peleandose yo mientras me meo en los calzones de risa. ... (ver texto completo)
O Sr que se denomina ou chama xustiza, pon o que todo o mundo le na prensa,é pouco orixinal e véselle o plumero. Estes foros son para pasar un intre non para recordar o que todos sabemos. Poña algo dos ultimos anos de Andalucia. Sr Xusto non copie, e sexa mais justito
Tamen a ti se che vei o plumeiro, gracias o Porta Galega entraches no foro, jajajajajajajakjakjakjakja, o que non gusta hai que botarlle azucre.
O Sr que se denomina ou chama xustiza, pon o que todo o mundo le na prensa,é pouco orixinal e véselle o plumero. Estes foros son para pasar un intre non para recordar o que todos sabemos. Poña algo dos ultimos anos de Andalucia. Sr Xusto non copie, e sexa mais justito
O cagalleiro do carallo, non tes que facer ou buscas traballo, quéin ê voçe pra medir a personalidade dos que participamos niste foro, en primeiro lugar as persoas nahún se miden por a cultura que podian ter, niste caso creo que acertaste, más qué culpa teño eu das miñas circustancias, eu por exemplo nahún tuben aceso a cultura, ssín traballei munto na decrua que ê parecido más nahún ê iguale. Eu teño un tio munto rico en America más de que me vale.
Unha aperta.
Sñr. 25: Non se dea por aludido, pois en ningun momento me referin a bostede, porque segun os seos relatos bostede e camareiro, axudante de cociña.
Pero non "QUINCALLEIRO", QUICALLEIROS son outros.
UNHA APERTA.
Bueno, parece que esto se anima, incluso hay algo de relajación nos insultos; claro, sería muto millor que non existiran de ningún modo.
Tamén estou de acordo con Justicia:é bon que se faga, precisamente justicia na información, que se sepa todo o que está sucedendo i o que nos queda que aturar.
Queremos saber mais.
Sr. Ballesteros con todo respecto, creo que os que fixeron o dano agora estan alén para mellorar, non para revelarse nin pelexar. Crearon millóns de parados e os sidicatos caso omiso, agora queren facer unha folga xeral para que co paro que hai. O que manda en Europa é Alemá ¡vostedes o sabian. Rencorosos
Assín, assín, amigo Manuele ponlos no sitio que se merecen, que se creen istes listos, parece so querín reirse de nos, más teino claro.
Unha aperta.
252525, Tengo razón los antiguos participantes ya no salen por los escandalos de estos seudonimos perversos. Mal hablados y faltos de cortesia y muy machistas.
Bueno esta vez la "Gallina" la veo muy stresada, falta de un buen "Gallo" de plumas largas y cresta bien coloradita. Yo creo que con el paso de los dias entrara en orden y no armara el desplume. Con esta crisis lo que mas se vende es el pollo y la Gallina, habra que tener mucho cuidado con estas gallinas sueltas. Por favor "Gallinas" y "Gallos" no se me peleen, ni discutan.
Ahora saldra y dira que simple eres Varela, yo te enseñare a ser un Gallo de pelea y muy poeta.
Amigo 252525 dos potencias se saludan. ... (ver texto completo)
Queremos saber mais.
Bo é primeira vez que entro neste foro, creo que é tremendamente entretido, espero poder aportar cousa,
son dun pobo de Pontevedra, pero case ninguén di nada. Eu paro moitas veces na porta galega e falando cunha Sta que me atendio díxome que tenian un foro moi ameno, grazas
Este foro ten cousas estrañas, de súpeto unha galiña contéstalle a outra, isto que é un cachondeo de personaxes. Por favor Sr. Inda sho sey non invente tanto lio de nomes, porque isto non o entendera ninguén. Agora aparece un Caralleiro e fanme culpable dos seus andanzas. Eu a este Sr. nin o coñezo de nada e a tal pichula tráema floja.
Saúde
Assín, assín, amigo Manuele ponlos no sitio que se merecen, que se creen istes listos, parece so querín reirse de nos, más teino claro.
Unha aperta.
Este foro ten cousas estrañas, de súpeto unha galiña contéstalle a outra, isto que é un cachondeo de personaxes. Por favor Sr. Inda sho sey non invente tanto lio de nomes, porque isto non o entendera ninguén. Agora aparece un Caralleiro e fanme culpable dos seus andanzas. Eu a este Sr. nin o coñezo de nada e a tal pichula tráema floja.
Saúde
O Sñr Inda ten mais personalidade, e cultura que os quincalleiros todos xuntos.
O cagalleiro do carallo, non tes que facer ou buscas traballo, quéin ê voçe pra medir a personalidade dos que participamos niste foro, en primeiro lugar as persoas nahún se miden por a cultura que podian ter, niste caso creo que acertaste, más qué culpa teño eu das miñas circustancias, eu por exemplo nahún tuben aceso a cultura, ssín traballei munto na decrua que ê parecido más nahún ê iguale. Eu teño un tio munto rico en America más de que me vale.
Unha aperta.
Querida amiga, que simpática y olucuente veñes, se nota que dormiche a siesta, bueno que no decaiga el humor que creo que nos hace fálta a tudos un bocadito.
Un fuerte abrazo.
252525 Che viejito como no estar contenta, encontrando gente como usted que no se enfada con nadie. Tiene doble merito, nunca da lecciones, no como alguna pelotuda que anda suelta por algun "Gallinero" de mala muerte.
Mi humor no me lo quita nadie, me morire con una sonrisa en la boca.
Un abrazo mi amigo
la misma dinamica un dia de uno un dia de otra. El gusto por escribir disfrazado de mujer Inda Pita jajajajjajjaajja O inda moñuda. Bueno no sera que te gusta ¿no home no?
O Sñr Inda ten mais personalidade, e cultura que os quincalleiros todos xuntos.
Gracias, Caralleiro, Pichula e outras miudezas... por identificarme coa Pita Moñuda. Un honor.
Eu si que son o Facetudo: Escribo mensaxes no foro ao mesmo tempo de dar matemáticas en 2º B ou C da ESO. ¿Ubicuidade? ¿Omnipresencia?
¿Andamos na semellanza dos triángulos ou na dos monfraditas? Xa non sei.