Gracias Amigo por botarme de menos, tamen se te bota a ti que ultimamente participas pouco.
Gustame o foro de Barxa, Lubian, Pereiro, A Gudiña, e este da Vilavella que é o que mais se move na provincia, o que pasa e que dende que entrou aquel tal Roki... insultando a todo mundo pois botoume pra tras.
Neste xa participa bastante o meu amigo Zé das Carvallas, que conoce mui ben "As Frieiras"de andar co contrabando e a seitura de xornaleiro. Cuantas anecdotas me ten contado de cuando metian o café
... (ver texto completo)
Aprezado Barxés: Que alegría me deu, coa sua presencia por istes lares, más parece que compareció a raiz del reclamo del sinor Ballesteros,íste taméin ê como Guadiana, aparece y desaparece cuando le véin en gana. Non me parece male que describa a miña vida como face, pois non di ninhuna mentira, pois con relazahún a casiña reformeia un bocadito, tiña de facelo nahún tiña outro remeio, corria ô riesgo de venir abaixo. Mire no braún si deus quixer creo que debo istar por ahí, claro dependo do xefe y éste nahún se vei xeo de diñeiro. Amigo Barxés partícipe algo más en iste foro que aquí a boa xente y con munto sentido do humor, que de vez en cuando aparezca algún cabeza de corzo ê pura loxica, además como voçe pode comprobar, no seu pobo que ê tan bonito parece que a xente nahún partícipa como en éste, dirá voçe quéin sahún pra decirle a voçe ô que debe facer, más como temos confianza por iso me tomo a libertad de decírselo, me gustou a maneira de explicarle al sinor Ballesteros ô viño que teño y ô presunto, eu na adega sempre teño un presunto, meu primo ô ano pasado regaloume un de 18 kg., como ô sinor véin sabe meu primo inda mata 4 leitahúns taludos, vive alén má feliz que nos, co seu rebaño de gado, vende castañas viño, en difinitiva defendese béin.
Unha aperta.
... (ver texto completo)