Compramos energía a futuro

Grupo de Juventud
¡Justicia! ¿Donde estás? Como tu no informas tengo que informar yo, de tan ingratas noticias.

Entre el suicidio y la guillotina
Juan Francisco Martín Seco
Economista
A pesar de los esfuerzos realizados por la prensa griega para silenciar el suceso, la opinión pública de Europa se ha visto sobrecogida por el suicidio público del farmacéutico griego Dimitris Christoulas, de 77 años de edad, en la plaza Sintagma de Atenas. Este suicidio no es uno más de los muchos que ocurren en Grecia como consecuencia ... (ver texto completo)
non cho podo decir, e senon digocho, son mais de dereitas ca chaqueta do Blas Piñar.
252525, me encanto tu historia, cosas asi son las que gusta escuchar en un foro.
Ese año lo pase todo en Villavieja, siempre olia a buen café y muchas historias pasarón con este treje maneje del café. Espero escuchar mas cosas de estas, usted sabe muchas hechelas todas fuera.
Un abrazo amigo
Amigo Manuele,ísto que contei ê tahún real como a vida mesma, si eu fora a contar todas as coisas que me pasarín nestá vida te quedarías de pedra, mira eu da Vilavella so podo falar béin, teño recordos inolvidables, además sempre me tratarín béin, eu dos que más coñeceia era ô que le xamaban ô Cacharreiro y ô Xermán, tanto un como outro munto bos homes, logo os do Reloxero un tal Alfredo, pandigo como él so. Dua vez fui cun cameahún de trelo hasta Madride so pra axudar a descarrega ô xegar, era dun ... (ver texto completo)
Zé denoute carregado con 20 kg. café chines na Vilavella, había que axudar a meter ô tren, que por certo floxaba a marxa casí paraba más sin xegar a facerlo de tudo, totale que facía un frio munto grande istaba un bocadito aterido, levaba ô fardo como si fora un merendeiro dun cabreiro, chega ô tren más a miña falta de esperencia co fardo as costas intento mandarlo pro tren istaba tan axustado as miñas costas que nahún son capaz de mandarlo, total que ô pe de min istaba un gaxo munto forte y muy ... (ver texto completo)
252525, me encanto tu historia, cosas asi son las que gusta escuchar en un foro.
Ese año lo pase todo en Villavieja, siempre olia a buen café y muchas historias pasarón con este treje maneje del café. Espero escuchar mas cosas de estas, usted sabe muchas hechelas todas fuera.
Un abrazo amigo
Hace dias que estoy dandole vueltas al ordenador, y hago un descubrimiento, dos personas salen del mismo ordenador. Me explico leo y miro mensajes de atras y veo la falta de todo y de repente esta persona escribe con una corrección de una limpieza y ni siquiera una sola falta. Me meto en las tripas de mi viejo ordenador y veo (IP) con sorpresa que otra persona utiliza este mismo ordenador,
llego a la conclusión que la otra persona no tiene la preparación y hace pensar que si lo esta. Son cosas de ... (ver texto completo)
Felicidades al triple abuelo.
En el distrito de Chamberí no hay hospitales públicos.
¡Pero sí clínicas privadas!
Como la construcción ya no es negocio, dentro de poco lo serán la educación y la sanidad. Hay quien está trabajando para ello.
Pita, Pitiña, Pitaza, tú debes ser a do bon perfume, más dices ahí unhas coisas carregadas de sal y pimenta.
Un forte abrazo.
Zé denoute carregado con 20 kg. café chines na Vilavella, había que axudar a meter ô tren, que por certo floxaba a marxa casí paraba más sin xegar a facerlo de tudo, totale que facía un frio munto grande istaba un bocadito aterido, levaba ô fardo como si fora un merendeiro dun cabreiro, chega ô tren más a miña falta de esperencia co fardo as costas intento mandarlo pro tren istaba tan axustado as miñas costas que nahún son capaz de mandarlo, total que ô pe de min istaba un gaxo munto forte y muy ... (ver texto completo)
Gracias Amigo por botarme de menos, tamen se te bota a ti que ultimamente participas pouco.
Gustame o foro de Barxa, Lubian, Pereiro, A Gudiña, e este da Vilavella que é o que mais se move na provincia, o que pasa e que dende que entrou aquel tal Roki... insultando a todo mundo pois botoume pra tras.
Neste xa participa bastante o meu amigo Zé das Carvallas, que conoce mui ben "As Frieiras"de andar co contrabando e a seitura de xornaleiro. Cuantas anecdotas me ten contado de cuando metian o café ... (ver texto completo)
Aprezado Barxés: Que alegría me deu, coa sua presencia por istes lares, más parece que compareció a raiz del reclamo del sinor Ballesteros,íste taméin ê como Guadiana, aparece y desaparece cuando le véin en gana. Non me parece male que describa a miña vida como face, pois non di ninhuna mentira, pois con relazahún a casiña reformeia un bocadito, tiña de facelo nahún tiña outro remeio, corria ô riesgo de venir abaixo. Mire no braún si deus quixer creo que debo istar por ahí, claro dependo do xefe y éste nahún se vei xeo de diñeiro. Amigo Barxés partícipe algo más en iste foro que aquí a boa xente y con munto sentido do humor, que de vez en cuando aparezca algún cabeza de corzo ê pura loxica, además como voçe pode comprobar, no seu pobo que ê tan bonito parece que a xente nahún partícipa como en éste, dirá voçe quéin sahún pra decirle a voçe ô que debe facer, más como temos confianza por iso me tomo a libertad de decírselo, me gustou a maneira de explicarle al sinor Ballesteros ô viño que teño y ô presunto, eu na adega sempre teño un presunto, meu primo ô ano pasado regaloume un de 18 kg., como ô sinor véin sabe meu primo inda mata 4 leitahúns taludos, vive alén má feliz que nos, co seu rebaño de gado, vende castañas viño, en difinitiva defendese béin.
Unha aperta. ... (ver texto completo)
A ver se asomas as orellas, que xa fai tempo que non o fas. Seguramente o motivo é compartido por muitos. Chameite por teléfono as 21:05; intentareino mais tarde, e se non outro día, que non hai urxencia ningunha.
Gracias polo envío.
Unha grande aperta.
Gracias Amigo por botarme de menos, tamen se te bota a ti que ultimamente participas pouco.
Gustame o foro de Barxa, Lubian, Pereiro, A Gudiña, e este da Vilavella que é o que mais se move na provincia, o que pasa e que dende que entrou aquel tal Roki... insultando a todo mundo pois botoume pra tras.
Neste xa participa bastante o meu amigo Zé das Carvallas, que conoce mui ben "As Frieiras"de andar co contrabando e a seitura de xornaleiro. Cuantas anecdotas me ten contado de cuando metian o café ... (ver texto completo)
252525, tu dale mas animo al Justicia y ya nos termina de aburrir. Un abrazo amigo.
Amigo Manuele, perdoa más a xusta gosta de informarnos, nahún istá male, olla, oxe eu penso no bon sentido sempre, ou casí sempre, oxe me parece que ô que querín è celebrar béin vida do Bruno a iste mundo, que deus queira que sea pra béin, más que nos informen sexan de izquierdas ou de dereitas nahún nos debe importar, pois un home informado según ô meu xefe vale por dois, además a tí y amin que más nos da, eu creo que son bos gaxos, dicen verdades como templos, más claro istá, nahún debían de ser ... (ver texto completo)
Felicidades, Varela eres un campeón. Tres nietos es un tesoro.
Abrazos para todos.-
Xusta non, non nos queres inganar, dices ahí que levaban unha carta na manga intahún que xogaban ô tute ou ô xulepe, mira que nos contas coisas da política, bueno demomento dices verdades, más ahora debemos axudar a salir da crises, bueno ísto ê ô que dice ô meu xefe, más tú segue con ise animo que teñes, nahún decaigas por favore.
252525, tu dale mas animo al Justicia y ya nos termina de aburrir. Un abrazo amigo.
Manuel; te felicito por este nuevo nieto y... dejalo que sea el quien elija; me alegro que no hayan tenido contrariedades y todos este bien.
Esperemos el partido del proximo Sabado 21; en todo caso valen los 4 de diferencia.

felicidades y saludos
Blas
Blas, gracias, el sera el que decida su vida y yo desde mi puesto de abuelo le dare lo mejor. Referente al futbol, tenemos que tener paciencia y ser cautos, cualquier error seria fatal.
Un abrazo muy fuerte
Muchas felicidades, abuelo; me alegro que todo haya salido bien. Ahora a disfrutarlo y colaborar para que crezca, sobre todo, sano.
Un saludo.
Gracias Ballesteros, si Dios quiere lo disfrutaremos y lo educaremos lo mejor posible.
Un abrazo.
Che, me uno a las felicitaciones, que sea lo que quiera y como su hermano, bueno para el futbol.
Saludos