Compramos energía a futuro

Estercada con castaños (Lubián)
¡Pingadeloooooo! ¿Donde estás que no me oubes? Xa outra vez te chamei e nada... Non che das conta que eres necesario no foro de Lubián. Contanos algun relato, dinos algo.
Espero, que esto será solamente pereza. FELIZ ANO NOVO.
¡Feliz 2011! ao Piño e a todos os que non tuve ocasión de ver en persona nestos días. A ver si me poño ao tema e botamos unha parolada.

Sempre con vos.
Quería agradecer a todas as personas que participaron na búsqueda nosa é pedirlle perdón po la mala noite que lle ficemos pasar, os que xa non están meu grato recuerdo, Dios os teña na Gloría, ¿cómo non lle vou a querer a xentiña de Lubián?.
Moitas gracias a todos. Saludos.
Mañá de niebla algo chuviosa, o lameiro do Casar parecía a feira do Couto de Lubián, varias personas cada cual coas vacas da súa casa, todas xuntas formaban unha boa vacada, de repente deron en berrar e pelexarse unhas coas outras intentando conseguir o mando de mayorala, pros rapaces aquelo máis os xogos que faciamos por nosa conta, era pura delicia, de esto a estar nun prado sólo aburrido coas vacas de casa ¡menuda diferencia.!
A cousa cambiou no momento que a xente mayor que habia, acordaron ... (ver texto completo)
¡Pingadeloooooo! ¿Donde estás que no me oubes? Xa outra vez te chamei e nada... Non che das conta que eres necesario no foro de Lubián. Contanos algun relato, dinos algo.
Espero, que esto será solamente pereza. FELIZ ANO NOVO.
non quixera equivocarme pero estou degura que eres fillo da Estrella polas palabras tan cariñosas que dedicabas a miña nai que tanto me emocionaron e que te agracezo na alma, Tamen son moi amiga de teu primo Elias de Castromil, vemonos moi ameudo onte pola tarde estuven falando con il nos temos moitos recordos de vos porque miña nai se pasou a vida falando de todos vos polo tanto trasmitiunos esos sentimentos aunque non nos conozcamos personalmente. un abrazo Piño e espero que algun día nos conozcamos
¡Hola Pepita! Me alegra verte de novo no foro de Lubián, o teu nombre si me sonaba de haber entrado máis veces, o que non me podía imaginar é de quen eres filla (grata sorpresa.)
Eu unha vez que entrei no foro da Vilavella, xa me dei conta que non sabias quen era, ahora seguro que si te vas dando cuenta a medida que vas leendo os mensaxes de Lubián, pra máis aclaración, en esa foto que estamos o José Antonio e máis eu,
o que está coa cesta de mazás na mau, ese é Piño este nombre e po lo que me ... (ver texto completo)
No importa tanto donde estamos, sino hacia donde y con quien avanzamos. FELIZ AÑO a todos los de este estupendo pueblo
Feliz Año Nuevo a todos los que se asoman por este foro.
Paz y Salud.
Inda Cho Sei, está ben. Esa canción de Reyes habrá que cantala dentro de unhos días na casa do pueblo de Lubián, xa que ó do reinado se celebrará como todos os anos por todo lo alto, tú vai preparando algún conto novo de esos que se te da tan ben contar, alí o amor da chimenea, petiscando algo é regando con un bon viño, sáin os contos por arte de maxia.
Eu estou tratando de convencer a muller pra ir a dar unha volta en esos días por ahi, espero de conseguilo.
Que la Navidad llene vuestros corazones de Paz.
Vi las fotos que tienes en este foro y quiero recordar a una familia que vivio enfrente mio en otros tiempos ya algo lejanos. LOGROÑO
Padres: Santiago Silva y Herminia.
Hijos mayormente hijas, Aurora, Carmina, Herminia (Mini) y Santiagin. Si no me equivoco, me gustaria ponerme en contacto con ellos por "Email" (joder que mal suena esto) si ello fuera posible y si no se causa nigun perjuicio. UN SALU2
Que la Navidad llene vuestros corazones de Paz.
Hola a todos:
Para todos los foreros de Lubian y en especial para: Carmina, Toñin, Fernando y Patro, os deseo: Un bo Nadal e Feliz Aninovo.-
Pepe.-
Primo lo mismo te deseamos los cuatro a tí y a tu familia.
Hola a todos:
Para todos los foreros de Lubian y en especial para: Carmina, Toñin, Fernando y Patro, os deseo: Un bo Nadal e Feliz Aninovo.-
Pepe.-
Desde bastante lonxe pero sempre cerca de vos e con vos. Deseo a todos os foreiros unhas Felices Festas e que o ano que ven veña ven e que, si pode ser, sea mellor que este que se vai.
Salud para todos.
Feliz nadal e prospero ano novo a Inda Cho Sei, Pingadelo, Lobonocortello, Cimapolapaladosalbardeiros, Piño, e tamen pros que non nomei e sean bos foreiros.
Saudos agarimosos a tod@s
Pidolle disculpas Amalladacimapolapaladosalbarde iros. com porque na mensaxe anterior papeille medio nome
Saudos