POLA DE LAVIANA: Buenos días amiga Heidi y bienvenida, claro que te...

Muy buenes tardes, porque ya ye tarde. Pues ya toy en casa, fae una hora que aterrice per aqui dejando la mi polina. A partir de ahora al pie del cañon pa que nun vos aburrais, que ya veo que me echasteis de menos. Lleve el internet pa la pola pero entre que si vamos pa aqui, que si vamos pa alla, vamos pa lo de moi a tomar sidra y a cenar a nose onde nun pude entrar na, ademas tenia un put.... virus que me tiraba la conexion, asi que ahora que ya tengo medios matarelu. Bueno lo dicho, que tengais una buena tarde. Un saludu.

Buenos días amiga Heidi y bienvenida, claro que te echamos de menos! Ya lo diz Tete, que bueno que viniste! A la Pola se va para ir de un lado para otro como bien ficiste, ya sabes lo que se diz les vacaciones son pa descansar… aunque supongo que con tanto ajetreo llegaries mas cansa.
Dejaste la Pola en su sitiu? Mira que dentro de poco tengo que dir yo y gustariame encontrala…
Un abrazu ne
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
Muy buenes ecom, toy aqui poniendo la casa un poco en orden en el ultimu dia de vacaciones jajaja. La verdad que nun pare na, ahy que aprovechar que dura poco y nun fae na que empezamos y ya se terminen. Pues la Pola dejela alli prepara pa cuando tu vayas a les fiestes pa que nun te pierdas, no por otra cosa, nun vaya a ser que pases de largu jaja. Un abrazu.