POLA DE LAVIANA: Dícesme dos coses que me emocionen, la una religiosa...

muy buenos dias Teta ya me entere que por gijón ta bueno y por la pola espero que tambien. Tu fuiste a coger ya sitiu pa la procesión y pal descenso que lo se yo.
Que tengas buen dia, un saludin.

Dícesme dos coses que me emocionen, la una religiosa y la otra profana; pero que en definitiva son manifestaciones de un sentimientu lavianés.
La una de recogimientu y de emoción: porque ye incomprensible pa mi y pa mucha gente, que los lavianeses más descreidos, sean capaces de cuando vuelven al pueblu por Agosto y coinciden con la procesión de la Virgen del Otero, son capaces de emocionase y ye que se te forma un nudu en la garganta cuando ves pasar a la virgen del tu pueblu, a la nuestra "santina del Otero", que nun se puede explicar.
Recuerdos de la niñez, recuerdos de familiares y amigos que ya no están con nosotros, momentos de nuestra vida inolvidables que pasamos por estes calles y places... son tantes coses.

Y en cuanto al Descensu Folklóricu del Nalón, que quies que te diga, si yo mismu formo parte de él (sentimentalmente), desde que nació aquel día de Agosto de 1968, cuando unos cuantos chavales de la Pola yos dió por facer una parodia al Descenso del Sella (esa fué la primera intención), otra cosa ye que con el tiempu, tomó vida propia.
Bajé muchos años con la Peña "el Pigaciu". Ganando dos veces el primer premiu; porque a folixa, nun había quien nos ganara y la barca flotaba bastante bien, gracies a los neumáticos del "Carbonero", que Chus (el cura) nos facilitaba.

¡Qué tiempos fía!, la verdad ye que de aquella bebiemos menos y ocupábemos más de componer la canción y cantala bien, que de emborrachase; aunque siempre hubo de todo eh ¡, porque ahora también hay rapazos bien responsables.
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
a mi se me ponen los pelos de punta cuando veo la virgen y eso que a mi lo de la iglesia ni fu ni fa, el añu pasau no la vi pq cuando llegamos estabamos cansaos del viaje (400 y picu km) y no fuimos a la procesion.
Y lo de les borracheres del descenso ahora ye por demas, solo van serenos los que van a por la sopera el resto na.