POLA DE LAVIANA: Bah, ye que siempre lu pongo después de les fiestes...

Muy buenos dias y soleados, aqui ya llevamos unos cuantos dias asi, esperemos que el fin de semana no se estrope todo. Hoy es dia de mercau aqui asi que hay que aprovechar.
Ecom supongo que ya estara pensando en arrancar pa la Pola, que tengas un buen viaje y ya nos veremos por la pola.
Tete poniendo cafes ya bien temprano.
Gonzalo fae unos dias que nun da señales de vida.
Y Berta desde que fue pal pueblo no dio mas señales de vida, pero ya vos digo que ta bien.
Que paseis un buen dia, un saludin.

¡Hola!, Buenos Dias. Ya eche la primera parte y ahora tócame facer les llabores caseres.

Hoy compré una merlucina y toy pensando si facela a la romana ó a la cazuela.
En cuanto abra el libru de Mª Luisa ya me decidiré.

Lo primero que faigo ye abrir la ventanina de la Pola un poco y de cuando en cuando, echoi un vistazu; pero trabayando en casa a la vez, claro.
Pongo un poco de música de la Oreja de Van goth (la de Amaia Montero) y trabayo más a gusto. Otres veces pongo a Llan de Cubel, que tiene cancionines de sonidu celta-astur muy guapines, también.

Esto de escribir nun me lleva na de tiempu (soy buen mecanógrafo-modestia aparte-) y además gustame contar histories; sobre todo de los tiempos aquellos de cuando yeremos guajes.

Heidi, ahí en el otru pueblu tuyu, nun te falta de na: tienes mercau y procesiones, como aquí, hasta un importante río. como veo y les montañes, tambien son muy guapes.
Un saludu y merca bien en la plaza.

bueno como veras ya di la vuelta del mercau, como ye pequeñu dase la vuelta rapida, y como nun tope a nadie afayaizu pa parame a charrar pues fui primero pa casa.
La verda que la zona ye guapa, por montañes nun pos podemos quejar y cuando i da por nevar tambien lo fae bien, algun fin de semana quedemos aqui porque yera imposible arrear pa asturies. Y el rio que te voy a decir, ye importante y caudalosu, ahora como anda de truches nun se porque nunca me dio por la pesca.
Que te salga bien la merlucina, yo alguna vez tambien tiro del libru de Maria Luisa, comprolu el mio marido cuando tovia taba solteru y aprendio bastante a cocinar con el.
Que tengas buen dia.

Por fin y aunque un poco tarde, muy buenos días amigos, tuve dandovos un poco de tiempu pa que colocaseis alguna cosina y a ti heidi pa que comprases algo per esi mercau que tenéis en esi pueblo cazurrin, veo que tete y tu ya os conocéis, yo a tete lo conozco bien y a ti intentare ver quien esta con la familia de Moi y quizas me de cuenta. Bueno heidi, razón tienes… ya ta to preparao, asi que mañana de madrigada pondremos ruta pa la Pola.
Hay Dios quien no utilizó en algún momento de su vida el libro de Mª Luisa? A mi compromelu mi madre fae años en la Nueva España y la verdad que aprendi a cocinar con el, vamos al menos a ponei les cantidades a la pota, ya después con el tiempu fui chandoi un poco de inmaginación, tete yo te recomendaria como poner la merlucina hoy, pero seguro ya ye tarde y te la habrás zampao, buen provechu!
Gonzalin debe tar Messing o anda po la Pola, paez que se nos entusiasmo con el foro y quizas y aprecio dar un pasein pol norte.
Yo durannte unos dias no tendre posibilidad de entrar pero a la vuelta lo seguire haciendo, a ti tete si voy a gijon te ire a ver, hoy me dijo la muyer donde ta la plaza el parchis y después vi unes fotos que colocas en el foro de gijon, ya se que ye la plaza del instituto y a ti heidi si llego a conocete tomaremos una botellita.
Tened los dos un buen fin de semana y hasta pronto
Ah! Llevo la maquina de retratar

bueno acabo de aterrizar a casa, ecom que tengas buen viaje mañana y pasalo bien, a ver si nos vemos por lo de moi.
Tete ya cenaris y taras recogiendo los cacharrucos, porque a estes hores.
Voy a dar un saludin por el otru lau a ver que me cuenten.

Estaba en el salón acompañando a la mi muyer. Gustame ver la tele comentando lo que tan echando, porque hay que ser interactivos; aunque la mi muyer riñeme, porque nun callo ni baxo el agua. Solo callo cuando echo un pigaciu y quedo como trasbolau.
Ahora voy a por la cacía (gustame llamar a los cacharros "la cacía", porque fué lo que se decía en la Pola, cuando yera guaje; ahora a lo mejor, volvieronse más finolis,,, nun se.
Un saludín

yo a la tele y a esto un poco, hablando con los amigos por el messenger.
Oye tete yo tambien llamoi la cacia, eso ye costumbre de la pola me parez a mi jeje.

Oye ne: Dime cuenta que queden pocos dies pa que sean les fiestes de la Pola y tovía nun pusimos el calendariu de fiestes; osea les feches del Pregón, de la Procesión, del Descendu Folclóricu del Nalón, de la Gira... entiendesme.
Hoy por la tarde llemé a la Pola a casa del mi hermanu, pero me parez que suele marchar pa Llanes los fines de semana, así que no lu quise llamar por el móvil.
Tienes manera de tener el calendariu festivu?
Yo seguro que lu consigo la semana que vien, pero, si ye antes mejor.
Gracies

supongo que ya lu subiria mi pa, asi que si ta en casa ya le pegare unas fotos pa enteramos de algo. Porque yo pal proximu fin de semana nun voy pa la pola, porque tenemos la cena del foro de aqui, que tenemos muncha marcha jajaja. Si ta en casa ya me informare.

Bah, ye que siempre lu pongo después de les fiestes y, claro, los lavianenses que tan fuera nun reciben la información al día.

Aunque no escribe casi ningún foroleyente, yo tengolos presentes a todos y aunque me gustaría que tuvieran el detallín de escribir dos linies na mas, seguimos con más moral que el Alcoyano colocando fotos e información.

Y vamos a colocayos el calendariu festivu, pa si quieren venir a la Pola algún día, la puerta ta abierta de par en par.
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
Bueno Heidi, yo como aquel personaje del cuentu, llegada las doce de la noche, me subo a la carroza de los sueños y... hastaaaaaaaaaaaaaaa mañanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aa. Que descanses