POLA DE LAVIANA: Tete, mira que yo llamo cada dos dias y nun me entero...

¿Sabes que pasa?; que desde Xixón ye difícil enterase de les noticies de la Pola, si no ye estando allí en persona, cada poco.
Aunque llames por teléfono o veas les fotos, no hay como sentir y respirar en Laviana.

Hay que ver el amanecer en PeñamaYor, caminar por les caleyes de les nuestres aldees, parase a mirar los manzanales pa ver si vienen cargaos esti añu y si les manzanes son ruines o buenes, coger un garapiellu de ablanes y mirar como tan los frutos, si ya yos falta poco o que...
Y, porque no, oir delizase por les sebes a los esculencios ó a alguna víbora, porque estos reptiles, comen muchos mosquitos y demás insectos.

Y a mi que no me quiten el mi paseín a la Chalana, pa sentame allí en algún regodón y escuchar el discurrir del agua entre les piedres y llorai les mis penes al Nalón.
¡A lo mejor, hay suerte y creo ver alguna trucha entre los regodones!

Después diré a casa del mi hermanu, en Fontoria y, prestame, cuando desde alguna ventana una buena vecina llamame por el nombre de siempre: Teteeee espera un momentín.
Y entós sal por el portal secandose les manes; porque taba fregando la cacía y después de dame un abrazu y un besu empieza a preguntame por toda la familia...
Con un poco suerte en una hora acabé de contailo todo y de oir les últimes noticies, que la buena señora me da:
- ¿Sabes quién murrió? y coses así optimistas.

Después voy a buscar al mi hermanu y a la mi cuñá y salimos a la Pola pa ver si tomamos una botellina y seguiremos charlando con algún conociu, seguru...

Así cargo yo les piles.

Tete, mira que yo llamo cada dos dias y nun me entero de ninguna noticia, solo les de casa, como mi pa sigue de vacaciones y nun baxa pa la pola no mos enteramos de na.
Esti fin de semana si nun marcho pa xixón al acuario con dos pitufes igual voy hasta Peña Mayor andando, igual tengo que llamar al 112 pa que vaya a buscame. Sacaremos unes fotos pa que la xente que ta mas afuera que nosotros les caiga la baba.
Yo el sabado pasau tube hablando con una amiga y tubo contandome coses y ya le dije ¡paez que no vivi en la pola nunca! nun conozco a la mitad de los que me hablaba, y eso que ca poco toy alli.
Pero bueno a ver si hay unes vacaciones pronto y me pongo al hilo de todo, que esto nun pue ser asi.
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
Dirás hasta Breza entós. Vete acompañá y prepará con una buena cayá.
has de fijate, a ver si tovía ta la cabaña de Gerardón. Fué la primera edificación que nun yera pa los pastores sólo, sino pa los montañeros también.
Por ahí tengo visto yo rebecos - a lo lejos - y en otra ocasión, más invernao, parecionos que unes huelles en el barro yeren de lobo; y echamos a correr pa la Rebollá a to trapu.

¡Oye! lo del Acuario de Gijón, también está de maravilla. Nosotros ya fuimos unes cuantes veces y cada vez nos presta más.
Merez la pene a visitalu y, además, nun peligres qu ... (ver texto completo)