POLA DE LAVIANA: Ye que no utilizáis mucha maquinaria, al estar los...

Ya toy preparando la gúadaña y la piedra de afilar. El garabatu voy dejailu a la mi muyer; porque cuando nos casamos el curo dixo aquello de: "En lo bueno y en lo malo...

De momento vamos a segar un prau y ella que vaiga faciendo los marallos bien derechinos...

Lo de segar a güadaña, ye porque soy ecologista y ta estudiao que con les maquinones matense muchos insectos y reptiles.
¿Nun ves que ahora, después de segar un prau ya nun se ollen los grillos cantar, ni apenas ves ningún esculenciu deslizase por lo segao, ni apennes ver tomar el sol a les lagartijes?

Nun notes que ahora ya nun se escucha, como antes, en los atardeceres de finales de Julio, cuando el sol se esconde, tras el Picu la Vara y el cielu empieza a mostrar estrellines, el sordo canto de la naturaleza con esi cricri coral, que nos hace adormecer en la tranquila noche veraniega?

Pues ten cuidao, que esti añu hay un monton de vibores, en el prau de mi tiu mataron una.
Pues yo alli arriba oigo los grillos, nose pa mi les noches son igual que siempre.

Ye que no utilizáis mucha maquinaria, al estar los praos algo inclinaos, supongo que salvo la motosegadora ó la desbrozadora, nun se puede utilizar maquines más potentes y hasta ye posible que los praos más cuestos tengan que segalos a güadaña, pa evitar accidentes.
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
Muy buenos dias a tod@s, aqui otra vez. Un dia guapo guapo espero que por ahy tambien.

Tete nosotros segamoslo todo con segadora, tan pindios nun tan los praos. Hasta los sieguen los tractores, y usamos revolveor y empacamos.