POLA DE LAVIANA (Asturias)

POLA DE LAVIANA: El significado del jueves en Laviana ye lo mismo que...

El significado del jueves en Laviana ye lo mismo que "dia de fiesta". El mercau Semanal extendía sus puestos de venta en les más importantes places de la Pola, tomando estes el popular nombre de les mercancies que se mercaben en elles: Plaza los Chorizos, Plaza les Teles, Plaza el Ganao, etc...

Los chigres de la calle atrás: El Llagarón, el Llagarín, Casa Elvira, Casa Fefa, Bar Suiza, Bar les Guapes, Casa el Raposu, etc... llenábense de amigos y tratantes que mientras consumien alguna botellina de vino ó de sidra (en el tiempu de la sidra), llegaben a un acuerdu sobre el tratu de una vaca o una noviella.

Llegaba la Campurra con gentes de Rioseco, el Condao, La Ferrera, Lorío, Muñera y otres aldees; donde destacaben les paisanines que cargaes con productos de "casa" poniense en los laterales de les places ofreciendo les sus preciades mercancies: huevos, fabes, verdures, algun pollu de caleya, mazos de plantes de cebollín y lechuguines, y, como no, les preciades manteques de casa (feches con amor y cariño que sólo estes paisanines sabien facelo). En una fueya de verza envuelta aparecía la mantequina con los dibujinos en la parte riba.