POLA DE LAVIANA: Se lo mandaron a mi hija por facebook y me lo mandó...

Nací onde se diz que ye oh!
onde se comen les fabes y el bollu preñau,
onde se bebe sidra asgaya y los cacharros a rebosar nel vasu,
onde se diz no jodas o tas llocu!
onde hacen les fiestes, onde hay frio y lo convertimos en calor.....
onde no pudo ser conquistao, onde suena una gaita,
y onde mires onde mires solo hay un color.....
soy asturiana y los asturianos llevamos la tierra a tos los laos osties!

Belen, tienes un sentiu del umor como tienen pocos, recuerdesme al turmanu Fernando, too lo tomava con buen humor y siempre tenia una salia graciosa pa ca cosa.
De lo del frio, aqui cuandu se quexen y algunos preguntenme ¿tu no tiene frio? yo digoyos que ta fresquino y dicenme, joe con loh ahturianoh que al frio le yaman frehco.
De la conquista esu ye fariña dutrucostal, los moros que tan per aqui algunos dicen que quiern reclamai a españa la seuta la melilia la cordoba la granada y la malaga y yo preguntoyos y ¿la asturias? no la aturia no qui tira piedra di la muntania.
De que solo hay un color, que quies si per estus llares nun pinten les cases el color verde naa mas que se ve na bandera de andalucia.
Nalgunes ocasione preguntenme ¿porque los asturianos, muchos dicen que no cren en nada y cuando se les dice algo malo sobre la virjen de covadonga os enfadais tanto? yo contestoyos que a la SANTINA ni tocala, porque los que tamos juera dasturies pa nos ye nostru sinvolu de ASTURIAS.
Ya ta güeno per isti ratin, un abrazu pa toos.

Se lo mandaron a mi hija por facebook y me lo mandó a mí y yo a vosotros, fué una chica asturiana que vive también aquí, me prestó tanto que me dije esto vá pa LAVIANA, Y ME PRESTA COMO ME LO COMENTASTE, un saludo Nica y como dice TETE los de laviana no marchamos, tamos de viaje.