POLA DE LAVIANA: Buenos dias a tod@s, hoy puedo coger un poco el cacharrín...

Buenos dias a tod@s, hoy puedo coger un poco el cacharrín ya que el dia ta un poco feu y nun se pue salir de casa. Ta medio lloviendo y to emborrinao.
Pues tuve viendo les fotos que pusiste Tete y paezme que me tas bajando muncho el pueblu de Les Llanes, lo que ta por encima del pindal ye el oteru (otero norte), el pueblu de Les Llanes ta mas arriba, empieza cerca de la fabrica. Y el camín que sube del oteru hasta les llanes llamase La Caleyona, que cuando ta secu ye la forma más rapida de bajar a la Pola andando.
De la foto que puso Ferrera yo nun conozco a nadie, pero luego enseñareila a los papas y ya me diran si conocen a alguien. Bueno al cura creo que lu conozco.
Pasai buen domingo y hasta otro ratin libre que tenga, porque empezamos el san martin hoy, asi que a disfrutar de estos dias de fiestes. Todavia no vi a ecom. Un abrazu pa tod@s
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
Que quies que te diga Heidi, si aquí en Asturias cada cuatro cases tiene un nombre. Ya no tamos hablando de pueblos, sino de grupos de viviendas. La Calle el Sol, El Pindal, El Otero Norte, Les Llanes... todo en poco más de 200 m. lineales.

¡Ah, compañera de foro! FELIZ AÑU NUEVU y que les coses vayan mejor en el 2011.
Un abrazu.