POLA DE LAVIANA: Buenos días amigos, jueves y merc……. en el pueblu,...

Buenos dias a tod@s, como veis no ando por la pola de mercau jejeje se cambiarón los planes, esperaremos a que suban un poco les temperatures y que deje de nevar por los altos. Pues na mañana ya empiecen les jornaes del cabritu con patatinos y antes de ayer hicieron la presentación en L´Albancia en La Ortigosa. El menú como decia Tete estos dias de pa atras ye de Sopa de curruscos, cabritu con patatos, ensalada, bartolos, vino, café y chupito de manzana y el precio es de 27€.
Asi que empezar a relamberos jajajaja y disfrutar del jueves, un abrazu pa tos.

Buenos días amigos, jueves y merc……. en el pueblu, lo siento amiga Heidi, pero creo que haces muy bien retrasando un poco el viaje, el tiempu anda algo revueltu y paezme mejor esperar un poco; diad del cabritu? Cabritu en la Polina hailu siempre, igual o mejor preparau que esi fin de semana y seguro algo más económico, 27 € paezme algo caro, una sopa de curruscos nun tien mucho trabayu el cabritu y un Bartolo? En fin, casi 5.000 de las antigues pesetes…… en el Urugallu nun les comes y cenes fantásticamente el cabritu, eso si nun tas en la Pola!
Yo como Nando aparecere por la Pola por S. Jose que aquí ye fiestita y tengo un dia mas pa pasear un poco po los chigres del llugar
Un abrazu pa tos y a disfrutar
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
Ecom muy buenes, yo tampoco voy a comer el cabritu esti fin de semana prestame mas comelu otru dia que me atienden mejor y ye mas barato.
A ver si nos vemos el proximu viernes que yo tambien voy a andar por la Pola. Un abrazu.