POLA DE LAVIANA: ¿Oye esi burrín nun será el de San José? y la vaquina...

Hola Buenos dias y feliz fin de semana a todos.
¡Qué vaquina mas guapa y qué burrín tan espabilau (que parez que ta posando y todo)!

Buenos días flavianus, amigo ye el ganao de nuestra amiga Heidi, ye lo que tiene en casa de su abuelito en la montaña!

Ruta colesterol pa ella? montaña, montaña y más montaña
Un abrazu

¿Oye esi burrín nun será el de San José? y la vaquina ye la que había en el portal de Belem?
Tienen cara de "buenes persones".
Heidi has de cuidalos bien, ¡que se lo merecen!.

Ecom un saludu pa ti tambien y lo siento que ya nun tengo facultades pa dir por esos caleyos, monte arriba; aunque ¡ya quisiera tener quince ó veinte años, que ya veries tu...!
Pa mi que nun te veo yo a ti caleyando hasta la cumbre de Peña Mea... nun se, nun se... Mas bien te veo en la plaza de la Pontona ó de Fray Ceferino charlando con los "ingenieros"
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
buens flavianus no no el burrin nun ye de ningun santu y el belen ya lo armen ellos cuando salen al prau, vaya carreres que echen. Ya veo que tu como ecom soys de llano, lo de ir picu arriba na de na. Pasa buen dia.
Buenos días flavianus, a pesar de que fae bastante frío y tenemos nuevamente nieve, el día ye bueno, bueno a mi gustame…..

Oye pa dar un paseo por la montaña nun fae falta tener 15 ó 20 años, con alguno más que tengo aun me queda algo de polvora, y de vez en cuando doi un pasein por Mea, Breza, Brañagallones, en fin, solo de vez en cuando…. Nada que ver con aquellos tiempos mozos cuando Vicente Argüelles, mas conocido como Vicente Caliente, íbamos todos los fines de semana a alguna montaña próxima ... (ver texto completo)