POLA DE LAVIANA: Buenos dias Tete, Heidi, Argentina....., hoy como ultimamente...

Buenos dias a tod@s vos veo un poco apagaoes eh!, los kikos ya tan en prau, los gatos tomando el sol, los reyes del prau ya tan sueltos.... y yo a saludabos. Que tengais un buen dia y a ver si escribis mas. Un saludu.

Un saludo amigos: Heidi, Ecom, Jose "máquina", Anitka, Gonzalo, Argentina, Susy, y todos los cientos de foroleyentes, que se que nos siguen, pero que siguen sin decidise a escribir (¡ánimo muchachos!).

La semana que vien si no ye un día, será otru, pero dejareme caer por la Pola, pa facer una visitina a los amigos y familiares que ya nun tan; pero que el su recuerdu si que lu tenemos presente.

También ye importante encontrase on los amigos de la escuela ó colegio y del Instituto; pa recordar viejos tiempos.

Otra ocasión más, pa pasear por les calles de la Pola y de subir al Otero, a Picublancu, al Cantiquín, por Sarambiello (ciudad imperial).

Esperemos que acompañe el tiempu. Ya que ta faciendo bueno estos dies, que nun se tuerza y aguante.

Un saludu y un abrazu pa todos.

Buenes Tete, pues yo el domingo nun vos veo en el cementeriu porque yo solo voy a un y nun ye el de la Pola y pa mas narices tocame madrugar.... ¡hay que jo... se!.
Que tengas buena tarde, un saludu.

Tengo noticies que en la Pola hay un nuevo párroco y que el cura que taba desarrollando eses funiones (que ye de la Felguerina) nombranonlu párroco de Tolivia, Villoria. El Condao y alguna parroquia más de esa zona del municipio.

Buenos dias Tete, Heidi, Argentina....., hoy como ultimamente llego algo tarde, pero dicen que vale mas tarde que nunca y aqui toy, bueno tuve algo liau! Mira Tete, en la Pola hay un cura nuevu y jovencin, que vino a sustituir a D. Luis, luisin pa los amigos que ye de la Felguerina, aunque naciu en Aviles, Luis además de parroco de la Pola llevaba algunas parroquias de Laviana, la cosa anda mal por el obispado y nun mande refuerzos, alegen que no hay vocaciones y Luis ta fendiu, Luis a su vez da clases en la Felguera y con to nun pue, menos mal que tien al Padrecito que echai les manes que faga falta! pero este Sr. es ya mayor y tambien necesita descanso por lo que al Obispado mando un nuevo parroco pa la Pola, que yo aun nun conozco pero parez que la gente ta contenta con él, Ahora Lusin da clases y lleva las parroquies colindantes, bueno trabayu tien bastante.

Yo aun nun fice la maletuca, farela hoy pola tarde, ye poco y voy solin aqui dejo la familia, asi que viajare en ALSA, ya sabes, prensa, crucigramas y cabezaina, llego a la Pola temprano fare alguna visituca que otra y como me quedará secu el garguelu fare una pasauca por algun chigra a dai un puquiñin a la sidrina.... uffff..... cuanto me tarda!

Bueno si te veo bien y sino, miramos les fotos, u abrazu compañeru y buen fin de semana

Colabora para mantener este proyecto >>