POLA DE LAVIANA: Jod.... er, los años otra vez me juegan una mala pasada,...

Buenos dias a tod@s, pues na yo voy a tomar un tragu de sidra dulce, que ya traje pa to la semana y luego a la noche asare unes castañes y como si tuviera de amagüestu. Que tengais un buen dia, un saludu.

dios mio! con la sidrina fresquina y unes buenes castañines habria mejorao yo fae una semana, cuanto me apetez........!

Heidi, donde vives que voy.....? disteme en el puntu flacu!

PD. Ah, buenos dias a toos, con la ilusion se me habia olvidao el saludu

¡Hola Ecom!
Vamos a ver si ponen el AVE hasta la Pola y asi harás el viaje más rápidu y cómodo.
Tava yo echando cuentes y, omo pa censase en un pueblu hay que vivir en él al menos 18O dies al añu. Sumamos los fines de semana, les vacaciones, les fiestes con puente, la semana Santa, Les Navidades, algún día de baja, los días de Asuntos propios, y alguna escapadina extra: Resulta que me salen más de ciento ochenta dias en la Pola.
A tí como te sale la cuenta eh?

Habrá que censase en la Pola, que ye donde nos corresponde.
Un saludu

Hola Ecom. Nun decía casase sino censase; pues por lo visto la ley dice que donde residas más de 180 días al añu hay que tar apuntaos en el censu.
Como tú pases bastantes dies al añu por la Pola; pues había que echar cuentes... Nun te parez ho...?

Jod.... er, los años otra vez me juegan una mala pasada, bueno o los nervios de dir pa la Pola esti fin de semana, perdo, perdone amigo tete... tampoco me preocupa, la muyer ta empadrona en la Pola y yo la mi Pola tengola y llevola en el corazon, ya pueden decir los alcaldes lo que quiera....... naciu en la Pola, en la calle buenavista y criau en gargallo, en la Polina vivi mi infancia y juventud y cuando por motivos de trabayu me fui, ye muy raru el mes que nun voy pol pueblu, mejor por la Villa.....
Un abrazu amigu