El tren La Campurra, POLA DE LAVIANA

Referente a seta foto yo quiero decir algo,
les campurres yeren diferentes pues tenin, tres modelos les que pasaben per la Pola una yera como esa, otra yera la catalana y la otra yera la quibta y yeren distintes unes de otres.
En el meruxal tamien tenien dos campurrines que yeren lesque trasportaben el carbon hasta mardana pa baxalo por el planu garde y que yeren igual que la de la foto.
Esta pequeña locomotora es similar a nuestra "Campurra"; la máquina que pasaba por el centro de la Pola y llegaba hasta Rioseco.
Existen algunos ejemplares de este modelo de máquina; pero el mejor conservado -debido a la restauración que se le hizo - es éste que está en el Museo del Ferrocarril en Gijón.
La auténtica Campurra desconozco su ubicación actual; pues estuvo algún tiempo al lado de la Gasolinera de la Estación.
Nun pasen los años por ti Campurra de mios amores. !Cuantes veces te vi pasar por la carretera general de la Pola con aquellos vagones llenos de mineral de hierro, que traíes desde Sobrescobio (cerca de Soto de Agues). Otros días, sobre to los jueves bajabes con un vagón de pasajeros, donde lo mismo diven paisanines de aldea con aquelles ceste de huevos con pación ó una saquina de fabes "de casa" y alguna manteca envolvía en fuelles de berza.
Alguna de estes paisanines atrevíase a baxar con un cestu...