menuda heladita, POLA DE LAVIANA

(26 de Diciembre de 2010)
Heidi, ya vi les fotos que colgaste en el otru foro del Puertu Ventana, con les nubes por debaxo el monte... talmente parez un mar de algodones.
Parezte poco ser la princesa de Picu Blancu, que quies ser la reina de les montañes de Asturies y León?
Buenos dias desde la tierrina, pues na el dia ta un poco raru, tan pronto hace sol, como llueve, como le da por ponerse a nevarrusquiar. Es estos momentos tan faciendo unes llugaes. Mi fin de semana en el pueblin se termina hoy, asi que por la tarde volvere pa la otra tierra.
Ya se que ye domingo y tais tos tomando el vermut, pero a ver si vos asomais mas por la ventanina.
Un abrazu pa tod@s
Home ne, como vas a tar sola si media Laviana ta mirando esta página.
Bueno fia, ya veo que tas ocupa con les llabores agrícoles, asina que dejarete dandoi a palote y a la fesoria.
¡Que te diviertas!
Bueno pues aunque no entre nadie yo voy a seguir dando la tabarra. Buenos dias a tod@s, hoy el sol quier salir timidamente a ver si les nubes lu dejen. Mañana toca cruzar el puerto pero será por la tarde, ya va a ser mucha suerte merquiar jeje. A ver si el tiempu acompaña el fin de semana. Voy a poneme a la tarea y luego mirare a ver si entro alguien mas. Un abrazu pa tod@s, pasai buen miercoles
Hola Tete, yo estos dias ando de viaje pa la pola y pa aca y la verdad que nun miro muncho pa esto. Pero espero que en febrero vuelva to a la normalidad y ya entrare mas amenudo.
Pues los arbeyos ya tan saliendo, el cebollin ta en la era esperando pa plantalo. El otru dia paliotemos un poco pa plantar unes patates tempranes, les otres plantense pa marzo o abril, depende como venga el tiempu.
Un abrazu Tete.