Concurso Feria de Ganado 2009, POLA DE LAVIANA

Hola Berta no nos olvidamos de ti, ya se que andas to atareada con cursillos de uno y de otro, eso ye bueno. Un besin pa ti guapa.
Hola amigos vengo a veros, sino ni os acordais de mi. Que paseis buen finde, y TETE QUE ACURRENCIAS, MAS SIMPATICAS TIENES.
saludos a Ecom, Heidi, y para ti Tete.
Buenes ecom creo que los mando pero alli nun llego nadie, igual se perdieron pel camin o lo vieron un poco pindio jajaja. Mario ya ta acostumbrau, pero el tuvo de relax la unica que curre fui yo, ye que nun lu deje trabayar a el tocai descansar. Un abrazu.
Pero bueno ne! nun te mando Tete a la xente del Pigaziu? a esos nun los llama ingenieros! dejaronte solina, mira y faime casu, a la Pola nun se va a trabayar.... que pensará Mario
Un abrazu pa los dos
Pues na ecom otra vez sera. Pues el sabado a eses hores tovia no habia llegao yo a la pola, llegue sobre les 4 de la tarde porque per la mañana aqui toca currar. ¡y que decite de les 9 de la noche! a eses hores taba yo llegando a casa de mis pas pa quitar la pintura de to los laos, cenar y salir de juerga a les 11 de la noche. Andube por el baile, pero ni rastro de ti. El domingo a les 9 ya taba yo en pie y a las 9:30 con el rodillu en la mano hasta las mil de la tarde otra vez. ¡Y el lunes pa que...