las obras de la Avenida, POLA DE LAVIANA

Buenes Tete como siempre por nun variar no te tope por la Pola, bueno ye que nun baxe, tire mas pa arriba a dar una vueltina. Espero que lo hayas pasao bien. Un saludu.
Como diz Tete buenos dias a todos los Lavianeses y como no, a mis amigos del foro, tete, heidi, argentina, gonszalo (missing) y toño que todos los fines de semana nos saluda..... Tete, suerte tienes que un dia como el de ayer pudieras ir por la Pola creo que hay unes fiestuques en Carrio que merez la pena y con muy buen tiempu, espero que encuentres avanzada la obra de la avenida... bueno ya me contarasb el miercoles que esti martes ye la santina y seguro estaras ocupau en otrs menesteres.. quizas...
Buen día a todos, lavianenses y amigos de laviana.
Hoy voy a dar una vueltina por la Pola; pues fae tiempu que no reviso el estao de les obres de la Avenida. Pasó el mes de Agosto y, ya sabes, con tanta fiesta los trabayos ralenticense.
Espero encontrame con algún adelantu de la obra que me sorprenda. ¡Ya veremos!
Heidi tambien anda por la Pola; pero no se que pasa que nunca nos encontramos.
Bueno la mi muyer y yo tendremos que dir, también a visitar la familia de Barredos. A ver donde saco tiempu...
Ecom: si quies dar un paseo por la Avenida, has de traer el transporte lunar de la NASA, de lo contrariu, igual te pierdes en algún furacu, per ahí.