Escenario central con grupo folclorico, POLA DE LAVIANA

No había mucho ambiente, la verdad sea dicha, estos rapazos del grupo folclórico tocaben una cancionina, donde el violín y el panderu se mostraben como solistas algo dolientes. (Eche en falta la gaita más cantarina y recia)

! Home ¡, todo aquel que tien el valor de ponese delante el públicu, en el escenariu, ya son merecedores de un respetu; pero yo marché pa la Plaza el Ayuntamientu porque paez que me ponía algo melancólicu.
Buenos dias pola, donde anda heidi y tete, si quereis pasar por mena, menuda movida en villaseca hay fotos y muy adecuadas. un saludo
Buenos días Susy, ya que lu encontraste, ahora nun lu pierdas, aqui tenemos una amiga que pone faltas!... acuerdate que el fin de semana que bien son fieste en la Pola, digotelo por si te apetez y tienes tiempu
un saludin
Meca tete vaya como toy, ya te echaba pa la cama sin recoger la cacia jajaja. Bueno veo que aunque madrugues pa poner les calles nun tas solu poniendoles, hay mas xente jejeje.
Tovía nun recogí la cocina. Tava faciendo un puré de verdures (muy ricu, si quies un poco mandotelu por internet).
Mañana, otra vez tempranín p´al chigre.
Por la madrugá nun oyes ni ves a casi nadie. Algún barrendero, el de la pescadería que madruga mucho, los repartidores de periódicos, los repartidores de los supermercaos, alguna señora de la limpieza en los portales, el que limpia les lunes, unes paisanines que madruguen mucho pa pasear, los de los autobuses... ¡bueno, que nun toy tan solu!
Buenas noches Tete, que tengas felices sueños.