POLA DE LAVIANA (Asturias)

el valle del Nalón en otros tiempos
Foto enviada por julian robles


TETE esti retratu tengolu mui vien grabau na mio retina, toi viendo el prau onde mios padres tenien les vaques y pueo ver asta la cuadrina onde les tenien.
Ya te comente notru mensaje que los pisos onde tu vivies nun yeren los pisos de gargallo y esto que tedigo nun ye por descutir con tigo namas ye por que lastoria tien que ser cunta como fue ya que tu namas sabes loque te dixeron porque tu nun taves nesi tiempu na POLA y como ya te dixi entos los pisos de gargallo llamabeilo a los pisos vieyos ... (ver texto completo)
El histórico Campo de Fútbol de Fontoria, donde jugaba el REAL TITANICO DE LAVIANA; al lado -en la actual Calle Rio Cares se estaban acabando de construir los pabellones de dos portales de "Gargallo".
El Nalón discurría por el valle sin apenas muros o escolleras que lo encajonaran; pues una primera construcción del muro de la Chalana. Puente del Sutu, apenas teníoa altura suficiente para controlar las periódicas riadas que cada año en Invierno y Primavera acontécían en las vegas de Los Palomares, ... (ver texto completo)