MUÑON FONDERO: Prestame asgaya ver estes semeyes que puxo Noelia de...

Prestame asgaya ver estes semeyes que puxo Noelia de los juegos de los guajes, que pena que se hayan perdio:

El avance tecnolóxicu, y los cambios propios de la modernidad, contribuyeron a la pérdida de la diversión tradicional de los guajes de antaño, por eso gueyando esta semeya me vien a la moyera lo bien que lo pasabamos sin tanta tecnoloxia.
Los principales valores de esos juegos era la libertad, pues se realizaban en áries abiertes, que permitía al guaje a desenvolvese y desarrollar su creatividad, su sentido de sociabilidad, contrario a los actuales que por lo xeneral hacen que el guaje se encierre y juegue solu, y nun permite la interacción, comunicación y el trabajo de grupo.

Quien nun recuerda ver a to los mozacos del chugar en la caleya xugando al …. Cascajo, al esconde Lerite, a les boles, al aru, a la peonza, al bote, a les carreres con platillos o a quel otru que decia aquello de…. el conejo no esta aquí, se ha marchado esta mañana? Y.. que esperabamos que la guajina/in que nos gustaba nos viniera a dar el besu. Bueno esperemos que estos juegos tradicionales nun se pierdan por completo y los nostalgicos como yo, los recordemos aunque solo sea hablando. Un Salú pa tooooos