BLIMEA: o de BLIMEA (Asturias)...

Hola amigos, desperte del letargu veraniegu, ya veo que pasis mucho calor como aqui en Blimea, la verda ye q

o de BLIMEA (Asturias)

Hola amigos, desperte del letargu veraniegu, ya veo que pasis mucho calor como aqui en Blimea, la verda ye que aqui son les temperatures mas bajes pero hay mucha Humedad estamos rondando el 85% y este calor no nos deja respirar. Tinina creo que no te das cuenta de Xarabatu, mira bien la ultima Pita que te dio dice como viene, respecto a los puestos de Chucheries que nombres me acuedro de casi todos, a Engracia, Les Velasques, la Sra. Julia, Nita, la cabra etc, me acuerdo de aquelles ablanes turraes, que riques estaben, los pirulis de caramelu, les chuifes pa comer en el cine por que les cacahuetes y pipes metien ruido y el acomodador reñiamos y nos amenazaba con echanos del cine. Bueno amigos enseguida tenemos les fiestes de nuestru pueblin, Blimea que ye La Perla del Nalón, son los dias 2-3-4-5 de Agosto en honor a nuestra patrona La Virgen de Las Nieves.
Bueno aigos otru dia un poco mas porque estos dias nun estoy muy inspirau, ya vos contare algo de les fiestes cundo tenga el programa.
Respuestas ya existentes para el anterior mensaje:
Rafa, amigu miu, menos mal que despertaste, jejeje, me alegro mucho de leete, y de saber que tas bien, joder nenu que envidia, nun se lo que daria por poder tar en Blimea esos dias, ya nin recuerdo cuantos años fai que nun toi en les fiestes, faime un favor, toma unes sidres a mi salud, y pidei a la Virgen de les Nieves, que permita a esti Blimein poder volver algun dia a rezai delante de esi altar, que tantos años patee, nun te olvides de contanos como salen les Fiestes.
Un abrazu de esti amigu................ ... (ver texto completo)