BLIMEA: Hola xente, espero que teis tos bien, por aqui todo...

Hola xente, espero que teis tos bien, por aqui todo bien de momento, por que como diz Tinina esti putu Rajaoy sigue dandonos pel culo, pero bueno, como buen Blimein, buen Astur, y fiu y nietu de mineros, RESISTIRE, nun voi dayos el guastu de que me vean rendiu, xarabatu, espero que termines de poner toa la poesia de Secundino Miranda, esi gran Blimein que describio el nuestru pueblin como nadie.
Tamayo, nun me contestes si ya me ubicaste o no, Yo Misma, por hay nun para de llover, vente pa ca, que fai un solin muy prestosu, jejeje, encantau de leete, ¿dijisteme que vivies en Serrallo? alli por parte de mio Padre vivia una tia mia, (hermana de mio pa) llamabase Sara, y el mi primu Fidel, ta casau con una neña de Sotrondio que se llama Loli, lleven años en Aviles, como ya te dijo Tinina, tambien vivieron alli dos ties nuestres, hermanes de les nuestres madres, Argentina y Angeles, tuvieron en Alemania, y cuando volvieron fue pa El Serrallo, la nuestra tia Argentina, o, Gentina como la conocien, tenia un kiosko, en fin comentotelo por si te suena.
Bueno amig@s, mañana como diz Tinina mas, Primina que nun me olvido de ti, si ye verda que mides 1,50, pero que metro y mediu mas bien aprovechau cariño, yes de la Milana que coño, jejejeje, un besu y hasta mañana.......... Fernando.