BLIMEA: San Antonio, en Sanamies yé (Santantón) acuerdome que...

Aqui ayer fue San Antonio, como ya vos comente alguna vez, aqui en el pueblo, en una loma cercana a las afueras, dominando el pueblo, hay una ermita, la Ermita de San Antonio, pues el dia del santu, ye tradicion dir a la Ermita y en una esplana que tien delante faen una foguera, y, en ella cada uno asa lo que quier, panceta, longaniza, butifarra negra, carne, etc, el material ponlu el Ayuntamientu, y el vino tambien, gratis pa to quisqui, a les diez de la mañan sube quien quier a almorzar alli arriba, al lau del santu, despues a les doce en la Iglesia del pueblu faen misa, y, bendicen los animales, gatos, perros, caballos, mules, etc, etc, y ye fiesta local, nun trabaya nadie.
Tini aqui tbm por la fiestas traen orquestes, y faen baile, y mira tu por donde, la gente cuando toquen pasadobles ye cuando mas parejes bailen, que que onde te un pasodoble pa bailar, ¿a que si?.
La gente de Blimea nunse donde tara, por que paez que Blimea somos, Mata, Gui, Tinina y Fernando, como tu bien dices primina, los 4 mosqueteros, jejeje.
Un abrazu................ PUXA bLIMEA.

San Antonio, en Sanamies yé (Santantón) acuerdome que yera el dia de los nabos, aquellos nabos alargadinos con un caldin espesu que cuando metin la garciella en la pota salia horeya. chorizu, morciella tocin..... paicia que taba el gochu enteru dientro, agora son reondos, cuadraos, cuadriculaos, paez que son artites los que tan en la cocina......... como si uviese pasao por la cocina... El gran PICASO. les tradiciones hay que respetales, que son muy guapes, nun digo na delos cayos con aqueyos tuquinos y tropiezos de jamón, todo ello caldosino y picantino que entraben les caciples soles. ¿acordaisvos?.... Nun sigo más porque va entramos el apetitu........ Un saludo pa tos...... Gui......