Masa Coral de Laviana, POLA DE LAVIANA

La Masa Coral de Laviana se fundó en 1977; aunque ya había tradición coral: El Orfeón Parroquial de Laviana (recuerdo el "Venite Adoremus", teniendo como solista a la hija de D. José Valdés, llenaba la iglesia para oírlos cantar) y el Orfeón del Instituto.
Esta foto traeme munchos recuerdos, yo queria ser un de ellos pero les coses torcieronseme y nun pudi entrar. De los que tan en la foto, conozco a algunos, entre ellos, a mi amigu DORO (+) a Camporro a Erique el cazurru a Chema el de la gasolinera y otros que nun me acuerdo del nombre, a les muyeres nun reconozco a ninguna porque esta foto ye de despues de que yo cambie de aires. Cuando yo queria fomar parte, el director yera Luisin, asi que ya fai mas tiempu.
Abrazos pa toos y un recuerdu mui...
Gonzalooooooo tas per ahí ho?
Escucha: Les fotos que te gusten pa poneles en esta web de Pola de Laviana, puedes facer que te les escanee algúna persona conocia que tenga el escaner y que te lo meta en un CD ó DVD, después meteslo en el tu ordenador y faes un archivu con elles. Lo demás ye sólo seguir les instrucciones.

Un saludu amigu.
mas alegria me he llevado al ver esta foto donde estoy yo pues fui componente tanto del coro parroquial como de la masa coral, especialmente me viene a la cabeza luisito director del coro parroquial y primer dirctor de la masa coral